16 Reacties
6 maanden geleden
Volgens mij zijn echte sandalen er niet echt in die maat omdat z daar vaak toch iets minder stevig op staan. Ik heb t zelfde probleem hoor, wil dr laten lopen buiten maar t is te warm voor sokken en schoenen 馃槀
Maar bij shoesme heb je wel soort van sandaaltjes. Hele luchtige (en lelijke in mijn ogen 馃槀) en dat zijn deze. Zal zo nog een foto sturen van de iets minder luchtige 'sandalen'
6 maanden geleden
Nou dat idd. Vind die onderste ook heel lelijk en die bovenste lijken me niet luchtig genoeg op warme dagen.
Is toch sneu voor onze kids, die doe je toch geen warme dichte schoenen aan?
6 maanden geleden
Reactie op Evavd
Ik vind deze wel cute
Ik zou hier niet voor gaan als beginnende lopers met een open achterkant. Geen goede hielsteun, maar dat is mijn ervaring/mening
6 maanden geleden
Reactie op Datkomtlaterwel
Nou dat idd. Vind die onderste ook heel lelijk en die bovenste lijken me ni ...
Haha nee heel lastig, maar het moet wel echt een goede steun zijn en dat zijn sandalen over her algemeen wat minder. Ik denk dat ik dr maar gewoon zoveel mogelijk op blote voeten laat lopen en d'r schoentjes overal mee naar toe neem mocht ze ergens rond willen lopen (ze kan al lopen maar weigert het ineens 馃拃)
6 maanden geleden
Reactie op -Elvira
Haha nee heel lastig, maar het moet wel echt een goede steun zijn en dat zi ...
Onze dochter loopt nog niet maar ik heb haar altijd schoenen aan als we weggaan. Dus zou in principe nu ook voor schattige schoenen zonder steun kunnen gaan. Maar ik koop dan liever in 1x goede want die ontwikkeling gaat soms zo hard dat ik niet over een paar weken alweer nieuwe wil halen als ze wel ineens loopt馃槀
6 maanden geleden
Ik heb ze van Teva voor beide kinderen. Als kinder sandalen gaat het wel qua lelijkheid (of ik heb me daar wat meer aan overgegeven hahaha). Je kunt ze ook via Vinted zoeken, veel zijn echt nog nieuw omdat ze in verkeerde maat gekocht zijn uiteindelijk