5 Reacties

4 maanden geleden

Toen wij aan mijn schoonouders vertelden dat wij in blijde verwachting waren (na toch een zeker traject waar zij van wisten), kon er nog net een magere felicitatie af. "Oh wat leuk, maar wij waren dus de stad in (...)". Vooral voor mijn man vond ik het erg sneu. Mochten wij nog een kindje krijgen, dan vertellen we het hen ook niet weer "vroeg", hebben we al besloten.

4 maanden geleden

Mijn vader en ik hebben niet zo'n lekkere band. Toen we het hem gingen vertellen, zei hij "oh wijs, word ik nog een keer opa". Zijn toenmalige vriendin was een jaar daarvoor oma geworden en hij werd voor t gemak "opa" genoemd. Geen gefeliciteerd, weinig interesse tonen hoe het gaat. Ook amper reactie toen we vertelden dat we al een miskraam hebben gehad. Dit heeft mij echt zwaar gekwetst, het duurde erg lang voor ik nog een keer naar m'n vader wilde.

4 maanden geleden

Reactie op Vosselies

Toen wij aan mijn schoonouders vertelden dat wij in blijde verwachting ware ...
Zeker sneu , idd beter later vertellen alleen wilden graag de rest het wel vroeg vertellen maar haar vertel ik niks meer

4 maanden geleden

Reactie op Loodje91

Mijn vader en ik hebben niet zo'n lekkere band. Toen we het hem gingen ver ...
Wat rot voor jou, je wilt zo graag een band en sommige willen daar amper wat voor terug doen ik ken je gevoel…

4 maanden geleden

Mijn schoonvader zijn reactie toen we vertelde dat ik zwanger was; als jullie er maar blij mee zijn. Ik ben geen opa en zal het nooit worden ook.