Hoi dames
Ik ben voor de 2e keer in verwachtig wel pril 6 weekjes.
De eerste keer dat ik zwanger was van mijn dochter die nu 13maanden )is hadden wij een envelopje met daarin de zwangerschaps test gedaan en gegeven , toen begreep ze niet dat het een test was of wilde het niet begrijpen. Ze was heel verbaasd ofzo en vroeg wat is dit. Ze heeft me heel de zwangerschap gek gemaakt dat haar bevalling een hel was dat het zo veel pijn doet dat zij uitgescheurt was tot haar kont en dat heel de zwangerschap had zij dingen net als . Ja bij mijn twee zonen toen ik twee kinderen moest opvoeden was het heel pittig dit en dat.
Nu hebben wij vandaag verteld via een leuke foto met de kleine met in haar handen de postieve test en dat gestuurd via de whatsapp ik heb daar voor gekozen omdat ik niet wist wat de reacties zouden zijn. Iedereen was erg blij met onze keuze alleen zeiden wel van nu zou nu wel kijken voor een grotere woning en daar geef ik ze wel gelijk in. Want wij wonen met zijn 3en in 2 kamer appartement. Dus zijn wij op zoek naar een grotere woning . Mijn schoonmoeder zij op het appje , ik had erbij geschreven bij die foto van me dochter met de test. Wij zijn blij met de naam en dan zij krijgt er een broertje of zusje bij. Waarop haar reactie was . Haha
Daarna had ik al reactie 3 uur later
Gefeliciteerd. Ik moet dit even laten bezinken.
Zeg dan geen gefeliciteerd , ik ben blij dat ik het niet in haar gezicht gezegd hebt want ik zou dat wederom me kut voelen om haar reactie terwijl ik er eigelijk maling aan moet hebben , maar ik ben een gevoelsmens alles trekt mij aan.
Ik ben blij dat ik het op deze manier gedaan hebt anders dan kan je ook niet weglopen van het comentaar en nu kon ik /wij nog lekker genieten van onze vakantie in kos
Nog meer schoonmoeders die bij jullie zo gereageerd hadden met een nare reactie? Toen jullie het bekend maakte