16 Reacties
3 jaar geleden
Bij mijn vorige kindje sensitest gebruikt en nu ook weer duurt eventjes voordat er een streepje komt. Maar vaak bij mij wel na twee drie minuten. Ik had ook al langer het gevoel zwanger te zijn maar vandaag pas positief getest. Vier dagen later dan ik het dacht 馃檲 naja suc6 馃馃徎
3 jaar geleden
Hey! Ik gebruikte de zwangerschapstesten van sensitest. Ze hebben vroege hcg testen. Die gebruikte ik in het begin. Je ziet dat het streepje heel licht is en elke dag donkerder wordt.
Je kan inderdaad best een 5 tal minuten wachten, zeker als je hcg level nog laag is.
De eerste is 5 dagen voor nod.
Op deze manier kon ik ook zien dat mijn hcg levels mooi stegen.
Succes!

3 jaar geleden
Ik vind de Sensitest heel vergelijkbaar met de Kruidvat 2v5 testen. Heb ze vandaag toevallig nog allebei tegelijk gedaan, duurde even lang voor het streepje kwam en het streepje werd ongeveer even donker. Fijne testen vind ik.
3 jaar geleden
Bij mij was de sensitest (op mijn nod) vrijwel direct positief, dus dat kan ook :)
3 jaar geleden
Reactie op SaraNoah
Bedankt voor jullie reacties! Ik ga morgenochtend nog een keer testen met d ...
Stomme tip misschien, maar als ie nog redelijk bovenop in de prullenbak ligt, kun je m er evt nog uitvissen. Officieel mag je de waarde wel niet meer aflezen, maar heb zelf nog heel lang de zwangerschapstesten van mn 1e bewaard en die bleven gewoon positief.
3 jaar geleden
Reactie op Rizzerd
Stomme tip misschien, maar als ie nog redelijk bovenop in de prullenbak lig ...
Ik dacht het zelfde handschoenen aan en er uit vissen. Als hij duidelijk positief is lijkt hij mij betrouwbaar. Als het een heel licht streepje is kan het een indroog streepje zijn
3 jaar geleden
Reactie op Rizzerd
Stomme tip misschien, maar als ie nog redelijk bovenop in de prullenbak lig ...
Haha, ja daar zat ik ook zelf aan te denken maar de vuilnisbak was al geleegd 馃槳 anyway, vanochtend een nieuwe test gedaan en netjes 10 min gewacht maar nog steeds niks te zien! En mijn misselijkheid is nu alleen maar toegenomen..
Helaas was de kruidvat vanochtend nog dicht, vanmiddag fiets ik even naar een andere en dan test ik morgenochtend weer opnieuw. En misschien haal ik er ook nog wel een bij de action als ik toch al bezig ben 馃き
3 jaar geleden
Hoi! Ik heb ze ook gebruikt. Eerst 4 dagen voor NOD maar toen zag ik nog geen streepje. Je kunt met die testen vrij vroeg testen dus ik ging er vanuit dat ik dan niet zwanger zou zijn. Daarna 1 dag na NOD en toen kwam er een licht streepje wat iedere dag donkerder werd. Mss nog niet voldoende hcg te meten? Is bij iedere vrouw anders. En anders evt andere testen proberen idd!
3 jaar geleden
Reactie op samsamBB
Die van action zijn ook heel goed en goedkoper!
Ik lees dat hier heel veel op het forum maar dat vind ik echt geen fijne testen haha. Het lijntje is/blijft bij mij veel lichter dan bij andere merken en ze geven vaak gekke doorbroken lijntjes enzo.
3 jaar geleden
Reactie op fietje27
Hoi! Ik heb ze ook gebruikt. Eerst 4 dagen voor NOD maar toen zag ik nog ge ...
Dat geeft wel weer hoop 馃檭 Je kan er toch niet helemaal van uitgaan dat het inderdaad bij iedere vrouw al zo vroeg te meten is. Gelukkig had je uiteindelijk wel een positieve test! Gefeliciteerd 馃
3 jaar geleden
Hier ook sensitest gebruikt, wel onregelmatige cyclus maar duurde ook even voor er een streepje kwam en al helemaal de overduidelijke streep. Vanaf 15-09 een heeeeeel licht streepje