6 Reacties

2 maanden geleden

Wij zijn ook al aan het nadenken! Zelfde situatie met een oudere broer. Zo lastig hè.

2 maanden geleden

Misschien eens kijken naar sensorisch spel / spelen met loose parts? Dit kun je ook goed verdelen in kleine kadootjes, voor in de schoen en een wat groter kadootje op de sinterklaasavond zelf. Dat is bij ons een grote hit, naast de magnetische tegels en voorleesboekjes zijn hier altijd welkom.

2 maanden geleden

Wij hebben dit lijstje zo verzameld afgelopen tijd

2 maanden geleden

Deel 2

2 maanden geleden

Ik heb niet specifiek een tip maar wel een tip om minder te hoeven verzinnen misschien. Ik gebruik ook lijstje.nl net als Ietjepietje. Ik zet de lijstjes verborgen en zo voeg ik elke keer als ik iets zie al iets toe het gehele jaar rond. Zo heb je tegen de tijd van een verjaardag of feestdag minder verzin stress hahha

2 maanden geleden

Wij vonden de spreuk: Something they want, something they need, something to wear and something to read mooi. Ieder kind krijgt zo maar 4 cadeaus (want idd, ze hebben al zoveel) Eentje daarvan is van hun verlanglijstje, iets moois om te dragen, een boek en iets wat ze nodig hebben (nieuwe sportschoenen, een nieuwe rugzak, broodtrommel of iets dergelijks) Qua speelgoed kijk ik nu echt vooral naar uitbreidingen, duplo, lego, connectors om de Ikea trein met de duplo te gebruiken etc. Of verbruiksmaterialen zoals aquarel potloden, knutsel spullen