6 Reacties
één maand geleden
Hier begint ze plots weer serieus aan me haar te trekken... en ze lacht er nog mee ook...
één maand geleden
Ik volg even. Oudste dochter heeft dit nooit gedaan en was heel gemoedelijk. Jongste daarentegen 😮💨 weet niet waar het vandaan komt. Eerst zegt ze nee en vervolgens wordt ze boos en probeert ze te “slaan” (soort van duwen) en daarna ineens komt ze naar je toe en mept ze. Weet niet of ze echt wil slaan, maar dit gedrag is niet fijn.
één maand geleden
Negeren, negeren en nog een negeren! Als je er geen aandacht aan besteed denken ze " ow het is niet meer grappig of ik wordt er niet mee geconfronteerd" Net als als een kind huilt in de winkel voor een zak chips, negeren en iets verder lopen ze komen van zelf...
Negeren 🔥
één maand geleden
Ik volg ook even. Mijn zoontje staat ook veel. Ik heb het gevoel dat hij het doet omdat hij zijn emoties nog niet kan reguleren omdat hij het vooral doet als hij opgewonden of boos of verdrietig is. Maar ik vind het geen leuke gewoonte en ben bang dat hij het ook bij andere kinderen gaat doen...
één maand geleden
Ik zal het eens proberen negeren..mss helpt het, ik heb ook de indruk dat het echt enkel een manier van communiceren is, haar frustratie, boosheid enz uiten het is enkel zo moeilijk om het te plaatsen/aanvaarden. Mijn oudste had me destijds 1x geslaan en daar heb ik op gereageerd met streng neen dat mag niet en toen heeft hij nooit meer gedaan...met mijn meisje is het duidelijk een andere koek 😒