5 Reacties

3 maanden geleden

Heel herkenbaar! Ik volg even mee.

3 maanden geleden

Ik had daar ook last van bij mijn eerste kindje, Ik deed eerst krukje erbij. 2 dagen later een meter verderop. 2 dagen later weer een meter verderop.. zo ging ik de kamer uit 😄

3 maanden geleden

Reactie op Tugba 🥰

Ik had daar ook last van bij mijn eerste kindje, Ik deed eerst krukje erbi ...
Wij hebben hetzelfde met onze zoon en proberen dit al zo'n 3/4 maanden maar helaas verder dan naast zijn bed en een heel enkele keer een meter ernaast komen we helaas niet. Hier ben ik het soms mega zat een loop even de kamer uit. Echt heel soms wordt hij al snel na het huilen rustig en moppert dan wat een valt in slaap. Dus hij kan het wel gewoon maar lijkt gewoonweg te weigeren 😞 Ik weet niet zo goed welke techniek we nog kunnen proberen. Aan de ene kant denk ik ook, hij heeft ons nog nodig en het komt vanzelf wel

3 maanden geleden

Herkenbaar dus voor meerdere.. gelukkig ik dacht echt dat ik de enige was met dit probleem. Voelt soms als mijn eigen schuld! Dat ik iets niet goed heb gedaan of aangeleerd en dat hij daarom niet zelfstandig kan slapen. Vooral op zoek naar methodes..! Ik heb de minuten methode ook al geprobeerd steeds na 3 min terug komen en dan er 3 mij bij optellen, maar zelf dan kom ik aan dat ik 20 min weg blijf en weer er heen moet hij blijft gewoon huilen! Wij hebben van ellende al zn bedje omgebouwd tot peuterbed zodat hij niet meer achter de spijlen ligt en we er zelf makkelijk bij hem kunnen blijven. Overdag als ik even alleen naar boven ga of iets en de deur gaat voor zn neus dicht of het traphekje of wat dan ook dat hij even alleen is en niet bij je kan begint hij ook hard te huilen!

3 maanden geleden

Geen tips, wij komen ook niet verder dan 5 minuten wachten en weer terug, tot ze slaapt. Steeds verder weg zitten lukt bij ons ook niet. Je bent iig dus niet alleen!