13 Reacties

2 jaar geleden

Heb onlangs een schattige tiktok gezien waar een baby girl per ongeluk in slaap was gevallen doordat haar haarband gezakt was in haar oogjes. Kan misschien helpen. Weet idd ook niet of het echt veilig is.

2 jaar geleden

Denk niet dat het veilig is ivm afzakken op de neus en mond. Maar je kan het doekje toch op zijn oogjes leggen en zodra hij slaapt, het weg halen?

2 jaar geleden

Onze dochter ligt ook met een hydrofiele doek tegen haar gezicht/over haar ogen. Eerst haalde ik m altijd weg maar ze kan echt nog goed ademen dus laat hem nu lekker liggen. Zo valt ze in ieder geval zelfsrandig in slaap. Waarom zou je een slaapmasker willen als dat doekje goed werkt? 馃槄

2 jaar geleden

Ik doe een mutsje op d'r koppie en dan ipv de rand omslaan, die over d'r ogen. Past precies en gaat niet over haar neusje! :)

2 jaar geleden

Reactie op -Elvira

Onze dochter ligt ook met een hydrofiele doek tegen haar gezicht/over haar ...
Omdat ik bang ben dat hij niet kan ademen snachts.. wil het liefst op laten maar dat durf ik niet dus haal ik het weg. Maar onze kamer is helaas niet zo donker..

2 jaar geleden

Wij hebben 30x30 cm hydrofiele monddoekjes en die met een drukknopje aan de speen. Kan ze heerlijk mee frutten en tutten op d'r wang/ogen ed en is klein en ademend. En een 2 in 1, want dus ook geen snijdend of hard koord aan de speen en zijn hem nooit kwijt 馃榾

2 jaar geleden

Reactie op AnneB3nard

Wij hebben 30x30 cm hydrofiele monddoekjes en die met een drukknopje aan de ...
Omg heb je hier een foto van? 馃槀

2 jaar geleden

Heel simpel gemaakt

2 jaar geleden

Klik en klaar

2 jaar geleden

Nog een voordeel vind ik dat m'n oudste snachts dus altijd zelf d'r speen weer terug kan vinden en ik m'n bed niet uit hoef, want t doekje ligt altijd ergens bij dr hoofd 馃榾

2 jaar geleden

Hier ligt ze vaak met een klein zacht knuffeltje op haar hoofdje en soms ook beetje over haar oogjes.

2 jaar geleden

Super handig!! 馃グ馃グ

5 maanden geleden

Reactie op AnneB3nard

Wij hebben 30x30 cm hydrofiele monddoekjes en die met een drukknopje aan de ...
Waar koop je deze of zelf gemaakt?