9 Reacties

6 maanden geleden

Hij is trouwens net 1 jaar geworden

6 maanden geleden

Er is idd een slaapregressie rond de 12 maanden. Heeft je zoontje altijd goed geslapen of ook met fases minder?

6 maanden geleden

Hier ook sinds een aantal dagen. En vandaag ook heel lastig tijdens zijn middagdutje, wat normaal altijd vlekkeloos verloopt. In de nacht ook zeker 3 of 4 keer huilen en moet ik hem troosten iedere keer. Ik twijfel tussen tandjes of een slaapregressie 😭

6 maanden geleden

Hier hetzelfde zoontje is ook pas 1 geworden.

6 maanden geleden

Hier ook!

6 maanden geleden

Wij nu vannacht elk uur wakker 😥 dochtertje draait op buik maar door 1 of andere reden kan ze niet terug draaien plus tandjes plus verstopte neus plus last van de spuit van rubella

6 maanden geleden

Hier een paar nachten hetzelfde geweest. Hij heeft altijd heel goed geslapen. Maar was nu om de 10 min tot 1 uur zeuren en huilen. Als ik erheen ging werd het erger. Dus heb dat niet meer gedaan. Hij viel wel weer iedere keer in slaap. Laatste stukje van de nacht viel hij pas echt in slaap. Nu lijkt het beter te gaan! 🤞

6 maanden geleden

Herkenbaar hier ook soms om de 45 min soms om de 10 min totdat ze in diepe slaap is. Huilen, jammeren speentje erin en stil..

6 maanden geleden

Wij zitten helaas volgens mij ook weer in een slaapregressie. Het ging hier net een maandje eindelijk goed met slapen. Nu is ze ‘s avonds weer vaak wakker en ‘s nachts heel onrustig. Enorm beweeglijk in bed. Hopelijk duurt het dit keer niet zo lang.