32 Reacties

10 maanden geleden

Hier een paar weken krijsen 's nachts en elk uur waker en allemaal maar rustig te krijgen door hem bij ons in bed te nemen. Ons zoontje slaapt nu ook liever op zijnn buik. Nu wel een paar keer zijn speentje kwijt 's nachts maar gelukkig gaat het de goede kant op! Succes allemaal

10 maanden geleden

Hier is ze sinds een week vanaf 12 uur snachts elke 2 uur wakker en regelmatig dat ze pas doorslaapt bij ons in bed. Hiervoor sliep ze altijd heel goed en de hele nacht door.

10 maanden geleden

Hier ook. Wat ik heb gemerkt is dat hij wel wat beter slaapt zonder slaapzak. Hij rolt dan beter en kan dan beter doorslapen

10 maanden geleden

Ik was even het spoor bijster, maar toen zag ik dit en dacht ik ‘oja, slaapregressies…’ Ze wordt nu ongeveer 3 keer per nacht krijsend wakker. Ik heb het ook even online opgezocht maar ik zie dus ook dat kleintjes tijdens deze regressie meer of minder (in ons geval meer) slapen. Ook willen ze minder eten. Bij ons krijgen we er ‘s avonds geen hap warm eten in. Fijn om even zo’n opheldering te krijgen 😅

10 maanden geleden

Hier ook, al een maand nu elke avond/nacht krijsend wakker worden en maar niet rustig te krijgen .. heeft dit ook met sprongetjes te maken ? Ik merk nu ook dat hij een tandje door krijgt dus het is echt een pittige fase .. 😅

9 maanden geleden

hier nu al ruim een 5 a 6 weken een mannetje die verschrikkelijk slechte slaapt en op moment elke dag vroeger wakker word. nu al vanaf 4uur met hem bezig. hij gaat vaak rond 19 op bed en dan begint het gezeur al rond 21. dit dan tot 4 a 5 uur en zoals nu wilt hij gewoon niet meer slapen. dus heel eerlijk hoop ik dat de regressie snel over is aangezien ik er de nachten altijd alleen voor sta en ik ook nog werk heb😅

9 maanden geleden

Mijn zoon slaapt van 19-22 goed, daarna begint het, ieder uur wordt hij wakker en moet hij even gewiegd of geholpen worden om weer in slaap te vallen. Is nu een paar dagen zo en het is echt slopend, want overdags slapen is toch niet hetzelfde als nachtrust. Mijn melk begint ook op te raken, ik denk ook mede hierdoor.

9 maanden geleden

Reactie op Mieke1301

Hier is ze sinds een week vanaf 12 uur snachts elke 2 uur wakker en regelma ...
Hou oud is jullie zoontje the heel herkenbaar op het moment

9 maanden geleden

Reactie op Eliza2022

Mijn zoon slaapt van 19-22 goed, daarna begint het, ieder uur wordt hij wak ...
drinkt hij ook vaker nu dan omdat je zegt mijn melk begint op te raken?

9 maanden geleden

hoelang duurde deze regressie bij jullie? ik heb nu gewoon gemiddeld 4x per week migraine aanvallen vanwege heftig slaap te kort. nu ook alweer 45 minuten bezig vanaf dat die wakker werd en niets is goed tenzij ik hem bij mij leg. dat is in principe geen probleem. als die dan rustig zou slapen teken ik ervoor. maar het is draaien, wild doen met zijn hoofd, dan weer niet bij mij dan toch weer wel. ofwel dit elk half uur mee het eindresultaat ik slaap praktisch niet. had hem net wel diep in slaap en vanaf moment dat k hem weer terug leg is het direct mis. ofwel ik ben gewoon echt op. me werk leidt er nu ook onder en wil heel graag me baan behouden aangezien ik het heel erg leuk vind en naar mij zin heb. ofwel wie heeft de gouden tip? laten huilen houd die zo een uur vol. en in bedje sussen accepteer die totaal niet 😒

9 maanden geleden

Reactie op Sandy1986

hoelang duurde deze regressie bij jullie? ik heb nu gewoon gemiddeld 4x per ...
Zo herkenbaar :-(. Hier is het al 10 weken gaande, op en af. Ik denk ook in combinatie met de verlatingsangst, sprong, etc. Nu weer een helse nacht. Zelfs 2 uur autogereden, zodat m’n dochter eindelijk wat slaap kon pakken. Wat zwaar dat je er ook migraine van krijgt zeg… Sterkte! Speelt het bij jullie ook alleen ‘s avonds en ‘s nachts? Hoop zo dat deze periode snel voorbij is.

9 maanden geleden

hier ook herkenbaar. Vanacht 2 uur bezig geweest om hem weer in slaap te krijgen..Al een aantal weken enorm slechte nachten.. We gaan zelf maar om 21.00 naar bed om het enigszins vol te houden. Hoop zo dat het snel voorbij is..

9 maanden geleden

Reactie op Nelly92

Zo herkenbaar :-(. Hier is het al 10 weken gaande, op en af. Ik denk ook in ...
oh Jeetje ook al zolang 😔. autorijden heeft hier geen nut want meneer vind dat niet zo geweldig 😅. hij sliep hier uiteindelijk tegen 12 uur en heeft toen paar uurtjes zowaar geslapen maar wel vanaf iets over 6 klaar wakker zijn. en vanaf iets over 3 kwam die bij mij liggen. en ja vooral de avond en nacht.

9 maanden geleden

Reactie op JAIS93

hier ook herkenbaar. Vanacht 2 uur bezig geweest om hem weer in slaap te kr ...
als ik dat doe ruikt die het ofzo want dan is die vanaf dat moment dus dat die wakker word en niet meer slapen gaat. echt vanaf moment dat ik me ogen dicht wil doen is het drama 🤷🏼‍♀️

9 maanden geleden

hier is het slapen ook drama. we zitten in een dilemma dat vaste voedsel nog niet zo goed gaat in zn buikje, hij krijgt er krampen van. maar hij heeft ook niet meer genoeg aan borstvoeding, dat merk ik aan dat hij elk uur wil drinken snachts. dus het is gewoon uitzitten denk ik, we bouwen het vaste voedsel heel langzaam op, hopelijk gaat het steeds beter. hij slaapt nu wel af en toe een paar uurtjes achter elkaar in zn bed, dus dat is alweer een hele vooruitgang!

9 maanden geleden

Reactie op Sandy1986

als ik dat doe ruikt die het ofzo want dan is die vanaf dat moment dus dat ...
oh hier is het standaard vanaf kwart voor 12.. Dus dan heb ik die drie uur alvast meegepakt haha

9 maanden geleden

Heel herkenbaar allemaal! Hier is het in slaap vallen om 19u al een ding. Muziekje blijkt wel te helpen en vervolgens begint het vanaf 00.00-01.00 en dan is hij ook nog eens vroeg wakker…

9 maanden geleden

Ik maak me echt best wel zorgen hoe nu verder. Wanneer houdt dit op. Wij zitten er al best lang in (vanaf begin december. Dat was denk al vroeg een slaapregressie met verlatingsangst, daarna een sprong, verkouden en nu weer een regressie?) Ik trek het echt niet meer. Heb in de avonden echt tijd voor mezelf nodig. Mijn dochter kan nu niet eens meer zelfstandig in slaap vallen. Dus het drama begint al rond 18:30. Troosten in bed enzo werkt niet, mijn dochter raakt compleet overstuur en blijft krijsen. Dus al die methodes waar ik over lees hebben geen zin. Voorheen viel ze wel zelf in slaap, was niks aan de hand. En in de avond was ze rustig. Ik heb nu al ruim 10 weken geen avond voor mezelf. Alleen maar wiegen, aan staan, angstig zijn. Ze is alleen rustig bij mij… Heb echt steeds angst voor de avond.

9 maanden geleden

Reactie op Mieke1301

Hier is ze sinds een week vanaf 12 uur snachts elke 2 uur wakker en regelma ...
Oh hier dus hetzelfde verhaal sinds 3 nachten! Slaapt normaal zo goed alleen, en nu om het uur wakker en slaapt alleen maar goed als hij naast mij ligt.. ik wil niet toegeven maar het is echt de enige manier dat we allemaal wat slaap krijgen.. dit is nu al 2 weken geleden lees ik, hoe gaat het nu? Is ze daarna weer gewoon in haar eigen bed gaan slapen?

9 maanden geleden

ik moet vaker klagen hier! Gister ging hij ineens 2 x 2 uur slapen overdag & vanacht geslapen van 19.00 tot 5.30! Die 5.30 neem ik voor lief! 🙌