10 Reacties

één maand geleden

Jep, sprong 10 duidelijk aanwezig hier. Ik vind deze ook pittig, bijna even pittig als de 4. Alleen nu met driftbuien er bij 😵‍💫

één maand geleden

Mijn zoontje zit ook in sprong 10... bij mij is dit 17 maanden? Klopt dit

één maand geleden

Hoe uit dit zich bij jullie?

één maand geleden

Al 2 weken slecht slapen... om de 2 u wakker... en echt wenen 😞 daarnaast thuis zich veel op de rond gooien ... dan extreem lief zijn

één maand geleden

Reactie op BabyRH

Hoe uit dit zich bij jullie?
Veel huilen, niks is goed, weinig eten, ineens heel vroeg wakker of vaak wakker in de nacht.. terwijl hij voorheen 13 uur achter elkaar sliep ‘s nachts 🙈

één maand geleden

Hier heel hard huilen ‘s ochtends bij het opstaan en omkleden. En hij is erg vroeg wakker… hoor hem om 5 uur al huilen en dan weer om 6 uur. Ben benieuwd als de klok wordt verzet. Hij is ook winderig in de ochtend en onderin komt een tand en een kies door dus het kan van alles zijn.. Maar zit idd ook middenin sprong 10

één maand geleden

Reactie op fietje27

Hier heel hard huilen ‘s ochtends bij het opstaan en omkleden. En hij is er ...
Dit heeft onze dochter nu ook de laatste tijd.. elke nacht wel rond 00:30 en daarna tussen 4 en 5 en vandaag 515 klaar wakker.. na een flesje melk niet meer willen slapen.. ook erg winderig en spuitluiers.. vermoed ook een kies die doorkomt. Overdag slaapt ze goed dus ik weet het ook even niet meer. Twijfel dan of ik miss toch over moet naar 1 slaapje maar als ze zo vroeg wakker is denk ik dat ze toch 2 slaapjes moet hebben.. zo lastig

één maand geleden

Reactie op Jannazwaga

Dit heeft onze dochter nu ook de laatste tijd.. elke nacht wel rond 00:30 e ...
Nu ons zoontje vroeg wakker is bieden we hem ‘s ochtends nog een powernapje aan, maar hij wil die niet meer.. gaat dan niet slapen. Dus gaat nu om 12:00 voor zijn middagdutje en slaapt dan tot 14:15 ongeveer. Wij hebben ook heel lang 2 dutjes geprobeerd en die had hij ook regelmatig nog nodig, maar nu wil hij niet slapen ‘s ochtends.. Ben benieuwd of hij het volhoudt straks.. Meestal sliep ons zoontje tot 06:30 en soms zelfs 07:00 dus hij kan het wel.. Ook met 1 dutje

één maand geleden

Reactie op fietje27

Nu ons zoontje vroeg wakker is bieden we hem ‘s ochtends nog een powernapje ...
Hier exact hetzelfde verhaal! Standaard 6 uur wakker, ochtenddutje weigeren, van 12 tot 2 slapen en om 19.00 weer erin! En dan lees ik al die wakkertijden die maar max 5 uur mogen zijn, denk ik ja, krijg je kind maar eens in slaap sochtends haha!

één maand geleden

Jaaa drama 😭 Vooral het niet willen slapen en blijven krijsen waardoor ze uiteraard oververmoeid raakt en het dan nog extremer wordt. Hopelijk heel snel weer voorbij 🤞