Hi allemaal!
Ik vind het moeilijk om te bepalen welke nachtkleding ik ons zoontje nu aan moet doen aangezien het ineens een stuk warmer is.
Hij ligt nu nog in een slaapzak met lange mouwen maar dan wel zonder pyama dus alleen een romper met korte mouwen.
Welke TOG waarde van de slaapzak houden jullie nu aan?
Het ligt er natuurlijk ook erg aan hoe warm het op de slaapkamer zelf is. Hier is het bijvoorbeeld nu 22-24 graden op haar slaapkamer dus ik heb haar een korte mouwen romper, korte mouwen pyjama en suuuperdunne slaapzak zonder mouwen aan.
Het is nu bij ons op de slaapkamer 23 graden. Ze heeft het volgende aan: slaapzak zonder mouwen van 0.6 tog, mouwloze romper en een pyjama. In de nacht koelt het iets af naar 21 graden.
Wij hebben een puckababy 4 seizoenen slaapzak en volg altijd het schema wat erbij hoort.
Gisterenavond was het 21 graden heb ik haar met een romper met lange mouwen in de zomerslaapzak gelegd (met lange mouwen).
Wij gebruiken nu een slaapzak met 1.0 tog waarde en daaronder een lange mouwen romper. Kamertemperatuur is 22 graden ongeveer. Ze hebben heerlijk geslapen!