5 Reacties

9 maanden geleden

is er geen manier om ze te bellen of mailen hierover? het lijkt me inderdaad best om hier eens over samen te zitten, kijken wat wel lukt voor hun. succes

9 maanden geleden

ik zou eens vragen voor een gesprek. en dan hier samen met het kdv er over hebben

9 maanden geleden

dankjewel, dit was ook wat wij dachten. ga een gesprek plannen bij het kdv.

9 maanden geleden

Ik zou inderdaad ook een gesprek aanvragen. Geeft jullie langs beide kanten de kans om er dieper op in te gaan, bij het ophalen moet het vaak wat gehaast gaan. Ik vrees dat het wat een gulden middenweg zoeken is tussen wat werkt voor jullie zoontje en wat haalbaar is voor hen. Helaas is het inderdaad niet altijd mogelijk voor hen om er lang bij te blijven, dat snap ik wel. Bij ons gaat het slapen in de opvang wisselend. Soms doet ze maar 1 dutje omdat ze in de ochtend niet wou slapen. Wij zouden thuis in zo'n geval wiegen, maar daar halen ze haar na een tijdje uit bed (hoe snel hangt af of ze huilt of niet). Blijkbaar is ze overdag daar meestal wel vrolijk, thuis zou ze lastiger zijn met zo'n lange wakkertijd. 's Avonds thuis heeft ze het soms wel moeilijk door vermoeidheid. Ik vind de situatie niet ideaal, maar ik weet ook niet of ik meer mag verwachten van de leiding. In België hebben ze ook meer kinderen per leidster dan in Nederland, dus het is sowieso pittig.

9 maanden geleden

Reactie op Evel3

Ik zou inderdaad ook een gesprek aanvragen. Geeft jullie langs beide kanten ...
Lijkt me inderdaad goed om er dieper op in te gaan, om te kijken wat mogelijk is. En we begrijpen het ook zeker dat ze niet alle tijd hebben om er lang naast te blijven staan. Maar 10min alleen laten huilen kan echt niet. Het slapen gaat wisselend, thuis ook en nu zeker de laatste 2,5/3 weken. In een ontwikkelingssprong(brabbelen,tijgeren/bijna kruipen en zelfstandig zitten), verkouden/snotteren en 5! tandjes die doorkomen. Ook begrijpelijk dat hij nu wat meer aandacht vraagt. gister is hij overigens het 2e moment zelf in slaap gevallen...