Hoi dames, ben op zoek naar herkenning of een advies want het frustreert me enorm. Ons kindje at hiervoor heel goed brood, bijna 2 in de middag en we waren net gestart met een boterham in de ochtend. Ook at hij zijn banaantje in stukjes etc. Nu wil hij ineens weer alles geprakt. Brood stopt hij in zijn mond, kauwt wel en trekt het weer uit zijn mond of laat het eruit vallen. Gooit het op de grond. Vrijdag op de opvang zeiden ze; oh nee hoor hij heeft heel goed gegeten! En gister bij opa en oma heeft hij gewoon zijn boterham op. Hij krijgt fijn volkoren brood en heeft hiervoor van meerdere bakkers/supermarkten brood gegeten dus dat kan het ook niet zijn. Zowel harde als zachte korstjes at hij. Nu probeer ik zonder korst aan te bieden, gaat iets beter. Maar opeens zo’n terugval deze week.. En dan vooral thuis? Herkent iemand dit? Ik wilde net starten met mee eten met de pot en de lunchfles laten vallen. Maar zo lukt dat niet goed.. Wij beginnen bijna te denken dat we wat fout doen. Hij wordt 9 mei 1 jaar. Of is dit een fase/sprong? Wellicht dat hij op een ander weinig “vrijheid” voelt om eraan toe te geven? Wat is jullie advies, maar gewoon blijven aanbieden en anders knijpfruit oid? Ook slaapt hij overdag op de opvang langer. Bedankt alvast!!