4 Reacties

4 maanden geleden

Mijn dochter slaapt tussen de 2 en 2,5 uur overdag in totaal. Hooguit eens een keer iets langer, maar niet langer dan 3 uur. Blijft zoeken in wat het dan is he, maar wie weet slapen overdag, klinkt lang.

4 maanden geleden

Het kan zoveel dingen zijn. Het kan een sprongetje zijn, het kan prikkelverwerking zijn (huilt hij ook als hij wakker is of dat niet?) en het kan te lang slapen overdag zijn. Hier slaapt ze overdag tussen de 3-4 uur, dus ook nog vrij lang maar dat heeft ze nodig. Dan slaapt ze beter 's nachts dan wanneer ik haar korter laat slapen dus dat doe ik niet meer. Wellicht werkt dit voor jullie zoontje wel. En als dat niet werkt kan het dus ook iets tijdelijk zijn haha

4 maanden geleden

Heeft niet per se te maken met het slapen overdag ik dacht dat ook maar cb zei dat dat niet altijd waar is mijn is 14maanden en slaapt echt veel overdag smorgens 2u en smiddags ook

4 maanden geleden

Ooh ik zie hier wel dat de meeste nog wel zoveel slapen overdag. Dan gaan we het maar even afwachten. Hopelijk is het een sprongetje en zijn we er zo weer vanaf haha.