5 Reacties

6 maanden geleden

Hier nog een kindje dat weinig eet nog hoor! Weinig interesse ook nog steeds. Fruit gaat heel goed, soms wel brood, soms niet. Van groenten, vlees ed moet hij eigenlijk niks weten... Wij hebben nu vaak het volgende schema,grofweg: -7.30: yoghurt met blauwe bessen -10:00 Fruithapje -12.00Broodje(s) met zuivelspread, appelstroop of pindakaas. Eet soms de helft, soms op de opvang ineens 2... -12.30fles 150+5 -15.30maisstengel oid, fruit of we proberen een groentehapje -17.30 pap met banaan en twee aardbeien - 18.00 aan tafel zitten/proeven (doet hij eigenlijk nooit) - 18.30 fles 180+6 Lastig he? Hij proeft soms wel, maar het is echt nog geen hele maaltijd

6 maanden geleden

Als de groei afbuigt zou ik persoonlijk die middagfles blijven geven. Een halve cracker staat aan calorieën echt niet gelijk aan een fles. Dan buigt ze straks nog verder af. Sommige kindjes zijn gewoon sneller, en sommige kindjes hebben wat meer tijd nodig.

6 maanden geleden

Reactie op NewMom1

Hier nog een kindje dat weinig eet nog hoor! Weinig interesse ook nog steed ...
Bedankt voor je schema. Ja vind het ook heel lastig, hele tijd twijfelen of het wel genoeg is.

6 maanden geleden

Reactie op Love3

Als de groei afbuigt zou ik persoonlijk die middagfles blijven geven. Een h ...
Dankjewel voor je reactie. Ik ga de fles idd weer geven. CB zei dat we moesten afbouwen nu ze richting het jaar gaat maar ze heeft het gewoon nog nodig

6 maanden geleden

Reactie op nneira

Dankjewel voor je reactie. Ik ga de fles idd weer geven. CB zei dat we moes ...
Ons CB zei juist lekker opvolgmelk blijven geven en ook nog niet vervangen voor halfvolle tot hij iets meer eet 😊