6 Reacties

茅茅n maand geleden

Cracker, komkommer, knijpfruit/-yoghurt, of een simpel broodje. Afleiding werkt nauwelijks in het vliegtuig dus succes haha 馃馃徏馃檶馃徎

茅茅n maand geleden

Rozijntjes deden het hier goed. Lekker 1 voor 1 pakken

茅茅n maand geleden

Vooral niet teveel door elkaar. Heb ervaren dat dat niet een goed plan was馃ぎ馃檲 Wat ik sowieso als tip zou meegeven. Koop kleine simpele doe kadootjes. Puzzeltjes, boekjes met flappen of weet ik veel wat. Pak ze in en geef er 1 elke 30 min. Of als je kindje t langer uithoud langer er tussen natuurlijk. Weet niet hoelang je vliegt. Want bij 12 uur vliegen word het een flinke pak lijst. Dan natuurlijk en ik weet niet op je een tablet ofzo hebt. Dat hielp hier eigenlijk nog het beste

茅茅n maand geleden

Gepofte granen zijn hier favoriet. Gezond en lekker. En het vult niet echt, dus ze zijn er wel even doemde mee. Bij AH en Plus verkopen ze het o.a. van spelt en durum granen.

茅茅n maand geleden

Iets minder verantwoord maar nibbits zijn ze heel lang mee zoet, rozijntjes kan ook

茅茅n maand geleden

Rijstwafels / maiswafels. Voor avondeten (droge) wrap. En qua bezigheid: een "Busy board" (check amazon) vindt onze dochter echt leuk!