8 Reacties

6 maanden geleden

Goede vraag, ik volg even! Wij gaan ook bijna naar Frankrijk. Gaan jullie nog met de maxi cosi of hebben jullie een vervolg autostoeltje?

6 maanden geleden

Wat hier een enorme hit is is een speelgoed telefoon met knopjes en geluid in de auto opgehangen aan van die loopy links

6 maanden geleden

Wij zijn toevallig net terug uit Frankrijk en hebben een camper gehuurd. Ik heb er over gedeeld op mijn reisblog www.instagram.com/reismeis.nl :) ken je de zuignap spinners al voor op de ramen? en wij deden speelgoed vastmaken met van die gekleurde ringen. En vooral heel vaak wat te eten dan was ze vaak lekker zoet, een spelt maiswafel sabbelt ze vaak lekker lang op 😀 veel plezier!

6 maanden geleden

Reactie op MalouW

Wij zijn toevallig net terug uit Frankrijk en hebben een camper gehuurd. Ik ...
Kan je daar eens een foto van delen, die zuignapspinners?

5 maanden geleden

Reactie op JuKaMi

Ik kan nu even geen foto maken, ze zijn in de auto in de dashboard ;) maar op internet kun je zoeken op spinners auto / zuignap en dan vind je ze: even opletten dat ze BPA vrij zijn, zelf gebruiken wij ze alleen in de auto voor lange ritten, of tijdens vakanties. Zodat ze ‘niet verveeld’ raakt als ze ze elke dag zou zien :)

5 maanden geleden

Reactie op JuKaMi

Bijv deze!

5 maanden geleden

Reactie op MalouW

Bijv deze!
Daar kan je kindje toch niet aan? Bij mij kan hij toch niet aan het raam.. of is het om naar te kijken?

5 maanden geleden

Reactie op Limibu

Goede vraag, ik volg even! Wij gaan ook bijna naar Frankrijk. Gaan jullie n ...
Hij zit al een tijdje in een vervolg stoel. Maxi cosie was niet meer te tillen en grote zus was al naar een andere auto stoel