10 Reacties
3 maanden geleden
Onze dreumes is ook heel actief en vind haar speelgoed ook niet zo boeiend. Ze wilt of boekjes lezen of verder op en rondom ons rellen 😅. We hebben nu sinds een week een leertoren staan bij ons in de keuken, en daar kan ze zich wel op vermaken. Dan staat ze bij ons in de keuken en “helpt” ze mee. We geven dan een leeg schaaltje met eventueel wat gezonde dingen erin waar ze dan in mag roeren terwijl aan het koken zijn, daar vermaakt ze zich dan wel even mee. Maar speelgoed boeit haar totaal niet. Ik probeer het maar een beetje te accepteren. Twijfel nog of ik zo’n Lovevery box moet halen maar ik denk dat het echt zonde van het geld is met haar.
3 maanden geleden
Hier ook precies zo. Speelgoed is soms even leuk. Maar verder hele dag lopen, klimmen op bank, salontafel, half in en op kasten, jengelen omdat het niet mag en jezelf op de grond gooien.
Wij dachten evt foam/klimkussens maar te doen, maar bij iemand anders thuis had ie met z'n 14mnd al bedacht om die dan te gebruiken om de bank op te klimmen. Tja dat is dus juist niet echt de bedoeling steeds dus of we dat nou willen... verder ook heel erg op zoek naar goede ideeën dus
3 maanden geleden
Ik denk dat je vooral in groot speelgoed moet denken, zoals stapelstein, grote bouwblokken, een hut maken van een grote doos, een klimrek.
3 maanden geleden
Onze meid is ook erg actief. Om het speelgoed interessant te houden rouleert het speelgoed zo nu en dan. Een keer jn de 2 weken gaat al het "grote" speelgoed (piano, vormenstoof, muziekbal etc) in een andere kast en daarvoor komt dan weer wat anders groot in de plaats. De kleine dingen als diertjes en boekjes blijven gewoon in de bak zitten.