Hi mama鈥檚,
Ik merk de laatste tijd dat mijn dochter zich zo erg verveelt in haar grondbox. Ze speelt amper met haar knuffels , piano, etc. Ze heeft ook echt zoveeel speelgoed gekregen bij haar geboorte waardoor wij nu allemaal speelgoed hebben van 0 tot 6 maanden 馃槀. Zelf heb ik een paar gekocht vanaf 11+ m zoals een piano en zo n rollende bal maar ik merk dat ze daar ook genoeg van heeft ofzo!!
Ik wissel soms af met haar speelgoed zodat ze steeds verandering merkt en toch nog speelt met haar speelgoed. Maar helaas werkt dit ook niet meer wat logisch is ,want alles is bijtring en knuffel die geluidjes maken meer ook niet 馃槀 het is niet boeiend meer.
Enigste wat zij leuk vindt is de afstandsbediening of telefoon. Daar heeft ze nooit genoeg van. Ik heb al wat speelgoedjes op haar verlanglijstje gezet voor haar verjaardags cadeau maar zelf wil ook wat speelgoed kopen tot die tijd. Wat is jullie tips? Welke speel goed ? En waarom? Komt het omdat ze teveel speel goed om zich heeft? Ze heeft zo n 7 soort speelgoed in haar box.