13 Reacties
2 jaar geleden
Mijn kleintje pakt ook niks anders behalve de Medela speen (lijkt op de Soothie van Philips, is alleen platter). Mijn zoon krijg ook alleen bv, direct uit de borst of uit een Medela flesje (speen maatje S). Ik zweer bij Medela, heb er alles van! Kleine wilt sowieso niet echt een speen, slaapt en doet zonder.. maar zodra hij hem toch eventjes nodig heeft voor dat extra zetje, dan is Medela h猫t voor hem 馃檹馃徑
2 jaar geleden
Bij ons kwam de kraamhulp met een mam speentje (zijn ook flesjes van). Een platte speen vergelijkbaar met medela.. Medela pakte ze minder goed en deze mam speen wel. Ze krijgt volledig bv en heeft soms haar speentje nodig om in slaap te vallen.. Gebruik hier ook het flesje van en is geen probleem voor haar!
2 jaar geleden
Ik vermoed dat je een fopspeen bedoelt toch?
Mijn zoon pakt vanaf het begin al de Bibs fopspeen, de ronde variant. Hij heeft de eerste week een combi van borst- en kunstvoeding gehad en daarna volledig borstvoeding.
Maar ik heb nooit een andere geprobeerd dus ik weet niet of hij ook andere pakt. Mijn kraamhulp zei dat dit de beste was van die ik had liggen. Had ook nog fopspenen van de Hema en een Diffrax liggen die ik heb gekregen.
Deze:
https://www.babypark.nl/bibs-fopspeen-white-baby-blue-0-6-mnd-2-stuks.html
2 jaar geleden
Ze pakt de Philips avent. Moet er wel bij zeggen dat ze niet zo鈥檔 grote fan is van de speen. We gebruiken het alleen als ze onrustig is en moeite heeft om in slaap te vallen.
M鈥檔 eerste kind had wel een enorme zuigbehoefte en was gek op z鈥檔 speen. Helaas nog steeds (inmiddels 2,5 jaar 馃ゲ)
2 jaar geleden
Reactie op DE31
Mijn zoontje van 10 weken pakt nog steeds geen speentje. Ik heb het opgegev ...
Hier ook geen spenen. Vind het wel prima. Ze heten niet voor niks 'fop' spenen, tepel is het echte werk 馃き