7 Reacties

8 maanden geleden

Hij zou sinds vandaag in sprong 7 zitten maar ik merk niets😅 hij kruipt sinds vandaag en is heel erg happy. Kan nog veranderen wss maar tot nu ben ik blij!

8 maanden geleden

Niets is oke, heel veel wenen, willen gepakt worden, vaker wakker... extreem blij en dan extreem boos .... slecht eten en drinken

8 maanden geleden

Sneller boos, sneller wenen ...hier nog 14 dagen

8 maanden geleden

Langer nodig om in slaap te vallen, willen overdags meer vermaakt worden, huilt sneller, droomt ook ze maakt geluidjes in der slaap. Aan de andere kant lukt haar nu ook veel meer!

8 maanden geleden

Alweer bijna 2uur bezig zijn een kind in slaap te krijgen😒. Normaal helpt het hem bij mij te nemen maar mama krijgt dan 100x en hand in haar gezicht of in mijn neus gedrukt😅. Of vinger in mijn mond drukken. Ofwel mama is een speelgoed geworden. Maar wel rustig zijn. Leg hem in zijn ledikant naast me en de wereld is te klein🙈. Ofwel die is nu heletijd aan het huilen want weet het ook niet meer. En ben niet van het laten huilen maar hij blijft maar bezig eb ondanks proberen rustig te krijgen is het of mama als speelgoed gebruiken of krijsen

8 maanden geleden

Reactie op Sandy1986

Alweer bijna 2uur bezig zijn een kind in slaap te krijgen😒. Normaal helpt ...
Hoe is het afgelopen Sandy?

8 maanden geleden

Reactie op Wijsjemijsje

Hoe is het afgelopen Sandy?
Ben tot kwart voor 2 bezig geweest. En toen kwam me dochter van 2 want die had haar hele luier vol zitten met poep en dat deed haar pijn. En die sliep pas tegen half 11 en beide wakker voor 07:00 😖