16 Reacties

2 jaar geleden

Hier hetzelfde! Mijn zoontje is nu 12 weken maar volgens de app is deze pas over een tijdje.

2 jaar geleden

Ik herken dit ook bij mijn zoontje! Hij sliep altijd uren in de draagzak, zeker als ik ga lopen. Maar nu is hij tussendoor steeds wakker. Komt ook sneller voor een voeding maar is daar dan ook weer sneller mee klaar. Lastiger te troosten ook. Wil wel alles meemaken wat er om hem heen gebeurt en wil eigenlijk alleen maar rechtop gehouden worden. En ook hij is er in de ochtend ook tussen 5 en 6 weer helemaal klaar voor 🙈 Heb meteen ook even gekeken, maar bedoel je niet sprong 3? Die valt rond de 12 weken?

2 jaar geleden

Reactie op Foor

Ik herken dit ook bij mijn zoontje! Hij sliep altijd uren in de draagzak, z ...
Mijn zoontje is al 15,5 weken. Dus nee bedoel echt sprong 4. Volgens de app zou deze sprong over 4 dagen beginnen. Maar hij is al zeker 3 dagen zo.

2 jaar geleden

O ja, dan is hij een stukje verder dan die van mij. Kan volgens het boek wel kloppen toch, dat hij er al in zit! Succes ermee 💪

2 jaar geleden

Reactie op Frysfamke

Mijn zoontje is al 15,5 weken. Dus nee bedoel echt sprong 4. Volgens de ap ...
Dat kan dat die er eerder last van heeft. Heeft mij zoontje ook e in de sprong zelf merk ik niks. Maar met sprong 4 zit er ook een slaapregressie bij

2 jaar geleden

Hier is sprong 4 volgens de app 3 dagen geleden begonnen en het is echt meteen drama. Vorige sprongen merkte ik echt minimaal. Deze lijkt zn reputatie waar te maken helaas. Hier nu de volgende signalen: - huilen om vanalles (moe, alleen gelaten worden, iets dat niet lukt etc.) - heel raar drinkgedrag (uur na een grote fles alweer honger, 4 uur draaien op een kleine fles, heel onrustig tijdens het drinken zelf.) - overdag niet in slaap kunnen komen. Heel veel huilen daarbij. Ik heb dan ook meteen het slapen in eigen bed en zelf inslapen losgelaten. Ging beide best goed, maar ben nu al blij als hij uberhaupt slaapt. - dutjes zijn wel weer langer. Waren eerst hazenslaapjes, nu weer richting 1,5 uur. - nachten gaan nog goed, maar hij beweegt wel meer in z'n slaap. Hoop dat het niet erger wordt en het toch korter duurt dan 35 dagen 😅

2 jaar geleden

Reactie op Foor

O ja, dan is hij een stukje verder dan die van mij. Kan volgens het boek w ...
Zo is het wel confronterend hé! Zitten ze eigenlijk niet de hele tijd in een sprongetje.. 🤪🙈

2 jaar geleden

Die van mij wil ineens weer elke 3 uur een voeding in de nacht 😅. Verder valt het nog mee, sprong zou morgen moeten beginnen

2 jaar geleden

Bij ons begint de sprong normaal morgen maar al twee avonden veel huilen bij het naar bed gaan. Gelukkig enkel nog savonds. Slaapjes overdag doe ik (op reis) nu in de draagzak en die gaan nog goed. Spannend hè. Bij mijn eerste zoontje was sprong vier ‘de hel’ 😅

2 jaar geleden

Hier al het bovenstaande 😂🥴

2 jaar geleden

Hai, bij ons begint sprong 4 over 5 dagen echter herken ik me hierboven in het eerder wakker worden. Mijn zoontje werd normaal pas wakker of moest wakker gemaakt worden om 7/7.30 en nu al een aantal nachten om 4/5. Ook het slapen overdag is lastiger en hij huilt heel erg als ie wakker word met ze ogen nog dicht alsof ie niet wakker wil worden..

2 jaar geleden

Hier ook sprong 4, nog meer kindjes die slecht gaan drinken deze fase? Elke 4 uur drinkt mijn dochter maar 50/80 cc van de 150cc.. 😅

2 jaar geleden

Sprong 3 is hier net klaar, over 12 dagen sprong 4. Remember sprong 4

2 jaar geleden

Ohh hier ook net hetzelfde... Maar ze is normaal net klaar met sprong 3 volgens de oei ik groei app...

2 jaar geleden

Hier ook hetzelfde, spring begint officieel pas over 1 week. Maar wordt nu snachts weer wakker en drinkt anders vaak niet zo goed speelt snel met de fles. Ik dacht komt wellicht van de eerste vaccinaties want is daarna begonnen?

2 jaar geleden

Hier ook! Nu op dag drie met hazenslaapjes en vroeg wakker ‘s ochtends.. dus denk dat we er ook in zitten. Gekke is dat ze de eerste slaap van de nacht ineens juist weer super goed slaapt (6 uur).