24 Reacties

6 maanden geleden

Die van mij zou pas over een week in sprong 8 moeten gaan, maar het lijkt alsof ze al een week in een nieuwe sprong zit. Niet te doen dit. Vooral eten is echt drama, ze wilt helemaal niets meer ook geen fruit en alleen alles zelf doen 🤷‍♀️.

6 maanden geleden

Sprong 8 is begonnen. Wat een ander kindje hebben we ineens. Slapen wil voor geen meter, ochtendslaapje is een drama en op avond heeft ze ook huilbuien. Ze kan zich ineens korter vermaken

6 maanden geleden

Hier 2 weken last gehad tijdens de nachten.. gelukkig nu weer allemaal goed was effe harde noot... nooit problemen gehad 's nachts vanaf dag 10 sliep ze 8a9u 😜 en plots was dat 3u als ik geluk had... maar nu weer normaal nog even volhouden mama's💪

6 maanden geleden

Ja wauw, ik wist niet dat ze nu al zo'n eigen wil hebben. Dingen afpakken, kleine woedeuitbarstingen, vertikken om te verschonen. Pff het echte opvoeden begint nu al.

6 maanden geleden

Reactie op Chartjeeee

Hier 2 weken last gehad tijdens de nachten.. gelukkig nu weer allemaal goed ...
Volhouden papa's

6 maanden geleden

Reactie op Chartjeeee

Hier 2 weken last gehad tijdens de nachten.. gelukkig nu weer allemaal goed ...
Haha kun je nagaan hoe verschillend het kan zijn, ik zou echt dolblij zo'n met slaapjes van 3u s nachts😄

6 maanden geleden

Hier weigert hij plots brood en pap. Trekt het uit zn mond en gooit het op de grond

6 maanden geleden

Jep, dramanachten! Al 3 nachten verschrikkelijk, constant huilen, schreeuwen, boekjes "eisen" en anders nog meer huilen en schreeuwen. Ze heeft nu ook waterpokken dus we dachten eerst dat het daar door kwam. Waarschijnlijk is de combinatie gewoon verschrikkelijk :((

6 maanden geleden

Hier ook ineens een ontevreden baby 😂 altijd súper vrolijk en rustg, maar nu ineens om elke scheet huilen 🤣 alleen eten houdt hem even stil…

6 maanden geleden

Hier zitten we geloof ik ook in sprong 8 😅 eerst wilde die savonds steeds niet zonder mij slapen. Nu is dat over maar is die tijdens het spelen heel ontevreden en huilerig. En ik mag ook zeker niet opstaan als hij aan het spelen is 😴 heel vermoeiend. Het is dat die zo schattig is 🤣

6 maanden geleden

Reactie op RamonaS1990

Hier ook ineens een ontevreden baby 😂 altijd súper vrolijk en rustg, maar ...
Ja dit ook idd... vreselijk vervelend 😂

6 maanden geleden

Haha ik zei ook al “je bent 1 geworden niet 2.” Paar x per dag een driftbui omdat ze het zelf anders bedacht had. Kan er wel omlachen hahah

6 maanden geleden

Bovenop het sprongetje en de waterpokken komen hier ook nog eens weer 2 tandjes door. Zo fijn, alles tegelijk..

6 maanden geleden

Het eerste jaar is 1 grote sprong en drama volgens mij! Dan geniet je even van een paar dagen: ‘Oh wat gaat het nú makkelijk.’ En dan komt er wel weer wat, waardoor die humeurig is, slecht slaapt, niets wil enz…Het is 1 grote fase…! 😆

6 maanden geleden

Reactie op Juda86

Het eerste jaar is 1 grote sprong en drama volgens mij! Dan geniet je even ...
Hahaha precies dit ja 🤣

6 maanden geleden

Pffff wat is dit weer voor een sprong. In slaap krijgen duurt letterlijk uren en uiteindelijk belandt hij toch tussen ons in bed, anders krijst hij het hele huis bijeen. Willen we hem ‘s nachts verleggen, dan gaat hij zo over de rooie dat hij bijna moet overgeven. 😭

6 maanden geleden

Hier ook ontevreden baby, slecht eten, driftbuien en niet alleen willen spelen 😂… help.

6 maanden geleden

Hier lijkt het alsof dingen geen einde mogen hebben. Boekje uit, huilen. Flesje leeg, huilen. Kiwi op, huilen. O en haar middag slaap wil ze niet meer doen. Tis echt terror hier. 😅

6 maanden geleden

'Blij' om te lezen dat we niet de enige zijn met zo'n klein driftkopje in huis 😅 vannacht was het een groot drama en ook overdag zijn de slaapjes kort en niet zo krachtig haha. Hoop dat 't snel voorbij gaat, de rust was juist wat terug hier in huis...

6 maanden geleden

Pfff hier ook. Zon makkelijk meisje gehad altijd maar deze sprong is ze echt niet te genieten. Om alles gillen of huilen en ik kan geen seconde bij dr weglopen want dan zet ze het op een brullen. Slaapjes gaan ook heel slecht. Haha hopen dat het snel voorbij is!