10 Reacties

4 maanden geleden

Hier merk ik sinds een aantal dagen dat m’n zoon vaker opgepakt wil worden, en hij wordt vroeg wakker (half 6) 😵‍💫 Hij zou volgens de kalender vanaf vandaag in sprong 9 zitten, maar liep bij de vorige sprongen steeds ook een paar dagen voor, dus ik denk wel dat die veranderingen daar door komen

4 maanden geleden

Veel meer drammerig huilen, vroeger wakker, minder eetlust. Ik vind hem pittig dus hopelijk snel voorbij 🤯

4 maanden geleden

Ja, bij het slapengaan veel staan in d'r bedje en meer huilen. Terwijl ze daarvoor altijd redelijk snel sliep en eigenlijk nooit ging staan.. En ze eet wat minder goed haar boterhammen en ook vroeg wakker vandaag (5:30)

4 maanden geleden

Hier ook vroeger wakker helaas 🤭

4 maanden geleden

Oh hahaha hier ook heel vroeg wakker al aantal dagen op rij. Zou pas volgende week in sprong 9 zitten maar misschien toch eerder? Hopelijk tegen die tijd niet nóg vroeger wakker 🤣

4 maanden geleden

Ik vind het inslapen savonds lastiger gaan

4 maanden geleden

Eigenlijk volgende week pas, maar sinds 2 dagen veel meer drammerig gedrag, steeds huilen, humeurig en moodswings en vraagt veel aandacht. Slapen gelukkig nog geen probleem.

4 maanden geleden

Veel meer huilen, jammeren, zeuren, niks is goed 🧘🏽‍♀️….

4 maanden geleden

Hier nu sinds kort ineens wakker einde avond rond 23u en dan in de nacht ook nog…..