10 Reacties

één maand geleden

Mijn zoontje is 2 dagen jonger dan jouw zoontje en ook wij hebben, na maanden perfecte nachten, opeens weer gedoe. Hier is het rond 23:00 wakker worden en dan zijn we zo 1 a 2 uur bezig met hem weer in slaap krijgen. Blijft maar huilen en mama roepen. Het ging een paar dagen weer goed, maar vannacht was het weer raak helaas. Het zal wel een fase zijn (hoop ik).

één maand geleden

Onze zoon is van 5 mei dus ook 17 maanden... ik merk ook plots weer slechte nachten... zit gewoon recht in zen bed :s en we waren net uit sprong 10 ik dacht... nu is het voorbij maar niet dus 😢

één maand geleden

Het komt heel bekend voor. Dochter van 12 mei en al 4 weken drama. Elke nacht 4 keer wakker, soms gaat ze weer makkelijk slapen soms totaal niet . Naar bed brengen is ook 3 a 4 keer heen en valt daarna in slaap. Voorheen nergens last van sliep al snel door naar sinds 4 weken.....pfff

één maand geleden

Hier ook drama. Slaapt wel door maar is tussen 5.15-5.45 wakker 🤯 is overmorgen 17 maanden. Ik vrees voor aanstaande zondag 😭

één maand geleden

Reactie op Datkomtlaterwel

Hier ook drama. Slaapt wel door maar is tussen 5.15-5.45 wakker 🤯 is overm ...
Ohneeeeeeen inderdaad nog niet bij stil gestaan....

één maand geleden

Duurt het inslapen bij jullie ‘s avonds ook zo lang?

één maand geleden

Reactie op Datkomtlaterwel

Duurt het inslapen bij jullie ‘s avonds ook zo lang?
Inslapen voorlopig oke maar niet diep slapen draaien en rechtzitten... ook middagdutje is telkens heel kort ondanks dat hij zo moe is...

één maand geleden

Hi! Hier zoontje ook bijna 17 maand, wordt standaard om 23.00 wakker en rond 05.00, ik probeer hem s'ochtends gewoonlijk terug te leggen en lig dan nog even paar minuten op de grond naast zijn bedje en dan valt hij in slaap! Misschien het proberen waard? :)

één maand geleden

Reactie op Helenavh

Mijn zoontje is 2 dagen jonger dan jouw zoontje en ook wij hebben, na maand ...
Hier precies hetzelfde. Al 4 weken elke nacht ongeveer twee a drie uur wakker. Veel huilen en enkel bij ons willen zijn. Pittige weken even

één maand geleden

Reactie op Mama To Be 24

Hi! Hier zoontje ook bijna 17 maand, wordt standaard om 23.00 wakker en ron ...
Dit heb ik vandaag geprobeerd. De eerste keer rond 4:00 werd hij wakker en ben ik naast zijn bedje gaan zitten op de grond en hielp wel om hem terug te doen slapen! Tweede keer rond 6:00 helaas niet meer. Maar hij werd wel rustig door mijn aanwezigheid, alleen toch nog last van iets precies maar kan er echt mijn vinger niet op leggen.. merci voor de tip alvast. Ik was al blij dat het 1x lukte. En bij ons in bed nemen wil ik echt niet omdat hij daar snel aan went en dan zitten we weer in zo een vicieuze cirkel..