7 Reacties

één maand geleden

Herken wel dat deel van altijd lekker spelen en ineens ontevreden en vooral hier veel schreeuwen. Als je wegloopt, als je hem in de box zet enz…

één maand geleden

Herkenbaar! Ook onze Fleur is normaal gesproken heel makkelijk. Zet je neer in de speelkamer en ondertussen kan ik m’n ding doen.. maar nu; als ik haar alleen probeer neer te zetten, dan laat ze van zich horen. Laten we hopen dat het snel voorbij gaat 😂

één maand geleden

Hier ook! Ze loopt qua ontwikkeling wat achter op de oei ik groep-app, en begint nu net een paar dingen te leren (zwaaien, ze probeert wat andere klanken te maken enzo), dus heb wel het idee dat het daardoor komt, maar geen idee

20 dagen geleden

Hier juist hetzelfde! Altijd een super tevreden mannetje die alleen maar lachte. Nu heel vaak ontevreden en niet alleen kunnen zijn. Ok vermoed ook eens sprongetje.. ik hoop het 🙈

20 dagen geleden

Yes herkenbaar.. o en het ging net zo lekker met het slapen.. hij wordt huilend wakker en krijg hem alleen stil in mijn armen bij het terug leggen in zijn bedje gaat hij weer los dus houd ik hem bij mij in de nacht tussen ons slapen ( als dit hem kalmeert en lekker laat door slapen prima )

19 dagen geleden

Vooral de slaapjes overdag zijn drama momenteel 😭Wil alleen maar bovenop me slapen. Naja alles is een fase dus ik geniet er maar even van haha!!

19 dagen geleden

Ik heb er ook last van. Ze wil alleen maar bij mij knuffelend slapen en als ze helemaal knock out is, leg ik haar neer. En dan gilt ze weer helaas. Ik hoop ook echt dat dit een fase is want ben zo moe 😩