32 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op imke27

Ik heb een patiënt gehad die had er een keer van ali express meegebracht za ...
Mijn ouders hebben die ook. Prima kwaliteit en een paar euro per stuk.

2 maanden geleden

Reactie op Chan11

Heb je hier een foto van en weet je toevallig of ze deze nog hebben? 😁
Het zijn deze geen idee of ze er nog zijn online zie ik ze niet bij hun maar wel bij bol.com

2 maanden geleden

Reactie op Tassie1980

Als je er 1 koopt om te kijken wat ze ermee gaat doen zal dat zin hebben??
Hmm nou dat kan denk ik wel op deze leeftijd, 1 is al spannend genoeg om op te staan. Maar m’n zoontje vond het balansbord nog leuker op op te zitten en te staan (wel vasthouden natuurlijk). Maar als je er later meer bij moet halen, is dat misschien duurder als in een pakket?

2 maanden geleden

Reactie op berryberry

Hmm nou dat kan denk ik wel op deze leeftijd, 1 is al spannend genoeg om op ...
Is idd wel wat duurder, maar dan kan je even testen of zo een grote aanschaf zin heeft 😁

2 maanden geleden

Ik heb de set een 2 balans planken er bij. Toen ik alleen de stenen had, werd er niet veel mee gespeeld. Maar kwam via Facebook de 2 planken tegen en sindsdien word er dagelijks mee gespeeld. Ik heb 2 meiden van 1 en bijna 4

2 maanden geleden

Reactie op Tassie1980

Misschien nog te jong? Heb je het weer verkocht?
Idd weer verkocht , maar snel en makkelijk via marktplaats

2 maanden geleden

Wij zijn wel fan. Gekregen als geboortecadeau, heb een zoon van 4 jaar en mijn dochter is bijna anderhalf. Ze gebruikt het als stoeltje met 2 op elkaar, als trapje, gaat erop staan, wordt mee in bad genomen voor speelgoed in te sorteren, ze bouwt er graag torens mee, ... mijn zoontje had er ni zoveel intresse in maar nu dat mijn dochter er mee begint te spelen krijgt hij er natuurlijk ook intresse in. Ze zijn veel in gebruik staan zelden opgeruimd in de ruimte.

2 maanden geleden

Wij hebben van temu. Ook helemaal prima en ze sjouwt er vooral mee rond ipv overheen

2 maanden geleden

Ons kindje speelt er steeds meer mee!

2 maanden geleden

Reactie op mamavanxxx

Ons kindje speelt er steeds meer mee!
Morgen komen de mini’s uit 😁

2 maanden geleden

Edit mod Eliza- reactie aangepast, het maken van reclame is niet toegestaan Zelf wissel ik ze thuis af voor onze kleine van anderhalf. De ene keer meer intresse in dan de andere keer.

2 maanden geleden

Hoi, Het is niet toegestaan om op dit forum reclame te maken voor producten of diensten. Zelfgemaakte spullen of diensten vallen hier ook onder. Ik zal daarom wat reacties aanpassen. Liefs, Eliza