7 Reacties
3 maanden geleden
Geen tip om te stoppen, misschien wel iets anders om te proberen..?
Mijn dochter sliep langer achter elkaar door als ze voor het slapen een banaan at..?
3 maanden geleden
Reactie op Mamsiemoesie
Geen tip om te stoppen, misschien wel iets anders om te proberen..?
Mijn d ...
Bedankt voor je tip, ik ga het vanavond meteen uitproberen.
3 maanden geleden
Hier ook geen tips. Ik ben ook aan het afbouwen en weet nog niet hoe dit snachts te doen.
Merk wel als hij savonds heel goed eet hij pas rond 5.30/6u bv wilt. Heb nog niet een flesje geprobeerd.
Wel laat ik al een tijd mn man hem elke avond naar bed brengen met een flesje(ook ivm avonddiensten). Waardoor hij accepteerd dat hij wordt gesust door mn man en dan verder gaat slapen(helaas wel huilen aan het begin).
3 maanden geleden
Met avondeten probeer ik ook dat hij goed naar behoefte gegeten heeft: eerst warm eten, dan een avocado (lekker vet) en dan Griekse yoghurt (ook lekker vet). Dan voor het slapen nog BV. Ik stuur eerst mijn man heen ‘s nachts en laat het hem echt proberen zonder melk te geven (troosten of beetje water geven doet hij dan). Pas als laatste redmiddel krijgt hij BV als het mijn man na een tijdje niet lukt. Hierdoor gaan de nachten beter en mijn zoontje was er ook klaar voor (had een paar nachten doorgeslapen zonder BV dus toen daarna doorgepakt op deze manier).
2 maanden geleden
Reactie op Deniseeee
Hoe gaat dit nu? Ik heb helaas precies hetzelfde ‘probleem’!
Nou van het weekend en begin deze week was het drama! Hij had eerst rode billen, toen verhoging en zagen een hoektand doorkomen. ‘s nachts regelmatig huilen, man kreeg hem wel telkens weer in slaap maar dan was het wachten tot hij weer wakker werd of na 10 minuten of na 2 uur weer. Dus toen zelfs 2 nachten tussen ons ingeslapen 😅 en gevoed ter troost maar dat hielp ook niet echt. Maar nu ineens van drama weer 2 nachten doorgeslapen! We houden het er wel in dat m’n man gaat als hij wakker wordt ‘s nachts. Hij accepteert dan een slokje water en bij mij niet. Dan blijft hij huilen en nee zeg en ‘nam nam’ voor de borsten 😅
2 maanden geleden
Ik heb de nachtvoedingen af kunnen bouwen. Het waren een paar verschrikkelijke nachten, maar we hadden het er voor over. :-) nu moeten we alsnog iedere nacht 1x eruit om zijn speentje te geven, maar dat is beter dan voeden.
1. Waar mogelijk je partner sturen want die heeft geen bv.
2. Elke keer dat je voed 30 seconden minder lang voeden dan de vorige keer. Lukt het niet, dan een paar keer dezelfde tijd als de vorige voeding en dan weer afbouwen met 30 sec. Tot je op 1 minuutje zit, dan niet meer geven.
3. Een beker/flesje water in het bedje zodat hij wel wat te drinken heeft.
4. Oh en begin niet tijdens een regressie, ziekte, verkoudheid of tandjes, dat werkt niet mee.
Hopelijk gaat dit een beetje helpen!