6 Reacties

3 jaar geleden

Ja dat kan zeker, je melkklieren lopen daar ook! Even goed masseren onder een warme douche helpt hier goed

3 jaar geleden

Ik had toevallig vandaag dezelfde vraag aan mijn kraamverzorgster gesteld en zij gaf aan dat dit helemaal normaal is en inderdaad van de stuwing komt! Geen reden tot zorgen dus! 馃グ

3 jaar geleden

Ik had dit ook door stuwing. Meerdere bulten in mijn borsten en oksels. Na twee dagen was de meeste stuwing weg. Na een week was ik er helemaal vanaf. Koelen en het dragen van een strakke sport bh gaf mij de meeste verlichting.

3 jaar geleden

Hier de hele zwangerschap al een bult onder de oksel. Bult is inmiddels zo groot als een flink ei. Heeft allemaal met opgezette melkklieren te maken, dus geen paniek.

3 jaar geleden

Ik ben toevallig bezig in de cursus The Ultimate Mom Guide (van Doete van Dubbel Zen) en net gelezen dat dit normaal is en dat een zakje appelstroop uit de vriezer een goed idee is voor verkoeling! 鈽猴笍

3 jaar geleden

Hier hetzelfde馃槒, is bij mij na een aantal dagen al een stuk minder geworden. Verloskundige gaf als tip het te masseren en zou binnen een week wel zo鈥檔 beetje weg moeten zijn. Volgens haar hoogst waarschijnlijk een verstopte melkklier, die lopen veel verder dan je denkt! Niets ernstigs iig馃槉