19 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde! Dochtertje weegt 4,8 kilo maar heb zo het gevoel dat het veel te strak zit? Zou tot 6 kilo moeten maatje S 😂

2 jaar geleden

Ik had bij mijn vorige kindje de swaddle up, maar vond het er ook niet echt gezellig uitzien bij haar handjes. Toen van een vriendin de pacco piccolo gekregen en dat was echt top, nu voor mijn tweede meisje weer. Is wel echt een dwangbuis haha, maar iig niet het gevoel dat ik iets afklem.

2 jaar geleden

Dat is de bedoeling.. dan kunnen ze d3 armpjes niet strekken en zichzelf wakker slaan. De armen hebben nu maar beperkt ruimte om te bewegen. Hier een groot succes 😍

2 jaar geleden

Ik heb maatje M besteld, mijn dochter woog toen nog 4,5 kilo geloof ik. De maten vallen erg klein las ik overal namelijk

2 jaar geleden

Reactie op Ridster

Ik had bij mijn vorige kindje de swaddle up, maar vond het er ook niet echt ...
Hier hetzelfde! :)

2 jaar geleden

Ik heb beide maten, maar als ik mijn dochter in maatje M leg (4,8kg weegt ze trouwens) dan is het hele effect weg.. dus het moet zo strak zitten denk 😂

2 jaar geleden

Dit had onze dochter ook! We hebben nu de swaddledoeken van Meyco gekocht. Hierbij bind je de armpjes juist naast het lijfje in en dit zorgt, in elk geval bij ons meisje, voor veel meer rust dan als er toch nog wat beweegruimte in de slaapzak zit.

2 jaar geleden

Hier ook een onrustige slaper en wilde niet ingebakerd worden. Hij slaapt liefst in een hoera houding. Ik merkte na paar dagen dat hij rustiger werd. Er zijn wel dagen dat hij veel beweegt maar hij maakt zichzelf niet meer wakker. Ik gebruik nu nog maat S (5,5kg) maar ga bijna de M halen. En idd het moet wat strak zitten anders heeft het geen effect.

2 jaar geleden

Even een off topic tip: je hebt ook ‘na maak’ voor goedkoper op Amazon!

2 jaar geleden

Ik had deze ook voor mijn dochter. Ze was heel beweeglijk en sloeg zichzelf wakker in haar slaap. Het deed wonderen voor haar en onze nachtrust. Ze werd er ook rustiger van. Zal vast per kindje anders zijn.

2 jaar geleden

Reactie op agdjjdj

Even een off topic tip: je hebt ook ‘na maak’ voor goedkoper op Amazon!
Heb je hier toevallig een linkje van?

2 jaar geleden

Ik heb deze sinds 2 weken ook voor m'n zoontje. Hij slaapt ook graag met z'n armen omhoog, dus daarom specifiek voor deze gekozen. Had gelezen dat de maat klein valt, dus meteen maat M besteld (hij is nu 5,2 kilo) en vind het inderdaad prima passen. Bij ons maakte het meteen verschil. Hij slaapt echt niet direct en beweegt nog wel, maar hij wordt er veel rustiger van en kan m redelijk goed zonder drama wegleggen. Na af en toe de speen er weer in doen valt ie uiteindelijk na een tijdje zelf in slaap.

2 jaar geleden

Ik heb voor mijn zoontje de M besteld en hij weegt iets meer dan 5 kilo.

2 jaar geleden

Zijn er ook al mensen die de volgende fase 2 al besteld hebben? Valt deze ook klein qua maat?

2 jaar geleden

Reactie op MenF23

Zijn er ook al mensen die de volgende fase 2 al besteld hebben? Valt deze o ...
Toevallig vandaag binnengekregen. Wilde een 2e hebben omdat die andere ook eens een keer in de was moet, dus heb maar meteen de fase 2 gedaan. Voor zover ik nu gezien heb, zit ie hetzelfde als de fase 1.

2 jaar geleden

Mijn kindje slaapt er heerlijk in. Vind ze niet klein vallen. Past hier goed. We hebben de S. Ze weegt 4 kilo hier. Heb via Vinted nog extra’s weten aan te schaffen voor een goede prijs.

2 jaar geleden

Hi hij hoort strak te zitten anders is heel het effect weg. Geef je kindje ook de tijd om er aan te wennen. Zo lang de benen in de natuurlijke kikkerhouding zitten is het goed. Als die te groot is kan zn hoofd ook in de slaapzak schieten. Veel vragen kan je beantwoord krijgen ook op hun website. https://lovetodream.nl/faqs/

2 jaar geleden

Wij hebben zowel maatje s als maatje M. Zoontje is al over de 6 kilo en ik wissel nog af als er eentje in de was zit! De s is ook strak nu maar nog steeds prima!👌🏼

2 jaar geleden

Reactie op Hayat, Inaya & Aydin

Heb je hier toevallig een linkje van?