10 Reacties
3 maanden geleden
Hier al compleet op de achterste kiezen na en zeker geen fan van poetsen. Vanalles geprobeerd maar vind t niks. Dus gewoon even in de houdgreep en poetsen, dan is t ook weer zo gebeurd eigenlijk 🤷🏼♀️ weet t verder ook niet
3 maanden geleden
Hier hetzelfde… van alles geprobeerd en tot nu toe werkt alleen echt extreem overdreven complimenteren als hij z’n mond opent, de tandenborstel alleen al in z’n mond stopt en als ik dan ook nog mag poetsen, nou dan hoort de hele buurt het haha
3 maanden geleden
Reactie op Wijsjemijsje
Hier hetzelfde… van alles geprobeerd en tot nu toe werkt alleen echt extree ...
Ik ga binnenkort naar de tandarts, dan ga ik tips vragen!
3 maanden geleden
Idd wat Wijsjemijsje zegt, extreem blij doen als iets mag werkt hier ook. We hebben een Nijntje tandenborstel. Ik stuiter altijd op en neer (ze zit op schoot) en zing het Nijntje liedje terwijl de tandenborstel voor haar neus "danst".
Bij ieder minuscuul positieve dingetje heel blij klappen en juichen. Sinds een paar dagen mag ik wat vegen in haar mond, het is nog niet grondig poetsen maar de stijgende lijn is ingezet.
3 maanden geleden
Hier tot afgelopen week hetzelfde. Geen doen, mocht helemaal niets. Ze sabbelde een beetje zelf op de tandenborstel. Of het was krijsen als ik haar in de ‘houdgreep’ hield. Sinds deze week het tandenpoetslied op youtube (dus incl video) van jokie en jet aangezet. En warempel! Ik mag ineens haar tanden poetsen 😱 zelfs de gehele 2 minuten lang. Ze kijkt dus wel een filmpje, maarja. Ze snapt precies wat er gaat gebeuren wat ze doet haar mond al voor me open. En zojuist dacht ik na 1.5 minuut, ach tis wel klaar, laat haar zelf nog maar even sabbelen. Nee hoor, ze duwde de tandenborstel terug in mijn handen en deed haar mond weer open😂
Dus misschien toch dat eens proberen.
3 maanden geleden
Reactie op Datkomtlaterwel
Hier tot afgelopen week hetzelfde. Geen doen, mocht helemaal niets. Ze sabb ...
Dat was bij ons ook een hit inderdaad! Na een paar keer kijken was het liedje zelf erbij zingen ook voldoende wat ik heel fijn vond omdat ik niet zo blij was met een schermpje net voor bedtijd. Ik heb nu een kinderstoeltje op de badkamer gezet. Ze mag er op zitten als wij haar tanden poetsen. Als wij klaar zijn mag ze zelf ook even poetsen. Ik laat haar verder niet op het stoeltje zitten om hem een beetje speciaal te houden 😂