11 Reacties
8 maanden geleden
Omg Gemma! Trust me.. hier 100 procent herkenning.
Houd je vast ik ga ff klagen:
Er lijkt geen einde te komen aan die doorkomende tanden..
Het is vooral vind ik lastig dat het weer gebroken nachten zijn en (werkende mama) je niet weet hoelang je kind er nog last van heeft.
Laagstaande nog al die luierwissels en de slaapzakken schoonspringen tot de volgende poepronde.
Nu wat positief uiteraard:
Tips heb ik niet omdat elke kind op anders reageert wat helpen kan.. en ik zit er middenin nog met ontdekken.
Echter helpt het mijn kind wel om op wat kouds te bijten als hij er last van heeft v.b. koude bijtringen. Een vochtige Hydrofieldoekje
Ik kan proberen je mee te geven dat het echt ff ruk is en ja we weten niet wanneer t eindigt,maar als we om ons heen kijken naar andere mama's en papa's dan probeer ik te relativeren en te denken van wauw! Jullie hebben dit ook beleeft, nou dan kan ik het ook.
En het allerbelangrijkste die kleine is gezond, ik hoop van jou ook uiteraard.
Dan maar ff ruk slapen. Zolang hij/zij goed groeit en gezond.
8 maanden geleden
Oh ik had bijna het zelfde verhaal kunnen schrijven. Ik moest voor wat anders bij de huisarts zijn. Toevallig hadden we het erover. Ze gaf aan probeer is probiotica. Ik kan je 1 ding zeggen wat een verlichting is het nu. Terwijl die 4 tanden tegelijkertijd krijgt boven 2 voor tanden en 2 hoektanden. De ontlasting is bijna normaal en heel af en toe zelfs een echte drol. Ha zei wel begin eerst met de helft van de aanbevolen hoeveelheid en daar doet meneer het perfect op. Wel 1 ding ieder kind is verschillend. Maar proberen schaadt iedergeval niet.
8 maanden geleden
Reactie op YvOnnnek
Oh ik had bijna het zelfde verhaal kunnen schrijven. Ik moest voor wat ande ...
Wat een ellende heh! Wat voor probiotica gebruik je? Ik zou dat ook wel willen proberen. Alles onder de schijt ben ik wel klaar mee 🤪
8 maanden geleden
Reactie op sonie-28
Omg Gemma! Trust me.. hier 100 procent herkenning.
Houd je vast ik ga ff ...
Nog even volhouden dus.. ik ga de tip van
probiotica eens proberen voor wat betere poep!
8 maanden geleden
Reactie op Gemma Glitter
Wat een ellende heh! Wat voor probiotica gebruik je? Ik zou dat ook wel wil ...
Snap ik. Ik kon hem op gegeven moment eerst elke keer onder de douche zetten zo erg was het. En dan die was nog.. je mag van deze 1,5 schepje gebruiken. Ik gebruik zelfs maar een half schepje en het probleem is er al zelfs mee opgelost. En het beste op de nuchtere maag. Ben benieuwd of het voor jullie ook werkt
8 maanden geleden
Reactie op YvOnnnek
Snap ik. Ik kon hem op gegeven moment eerst elke keer onder de douche zette ...
Tot zover reageert er super goed op en geen spuit luiers meer. Hoelang gebuik je het? Hoe is het bij jullie?
8 maanden geleden
Reactie op Gemma Glitter
Tot zover reageert er super goed op en geen spuit luiers meer. Hoelang gebu ...
Wat fijn om te horen. Ja hier doe ik het eigenlijk nog steeds elke dag een half schepje en doet hij het super goed op. Vooral met die 4 tanden tegelijkertijd. Ik zat even terug te kijken 27 januari ben ik er mee gestart. Afgelopen week had meneer ik luier dat ik dacht beginnen we weer. Maar het was er maar 1 gelukkig. Ik hoop dat het voor jullie ook goed blijft werken. Hoeveel geef je nu ook een half schepje? En anders kun je altijd nog ophogen
8 maanden geleden
Reactie op YvOnnnek
Wat fijn om te horen. Ja hier doe ik het eigenlijk nog steeds elke dag een ...
Ik ben inmiddels alweer gestopt deed ene dag hard schepje andere hele omdat ze dunne bleef houden. Maar nu moet ze enorm veel moeite doen om een keuteltje eruit te poepen..dan denk ik die heeft haar hele luier volgepoept aan haar gekreun te horen maar steld het niks voor.. even aankijken nog
8 maanden geleden
Reactie op Gemma Glitter
Ik ben inmiddels alweer gestopt deed ene dag hard schepje andere hele omdat ...
Wat sneu 😞 drinkt ze wel goed (met al die diarree..)