17 Reacties

2 jaar geleden

Hoe oud baby is?

2 jaar geleden

Reactie op Thitun

Hoe oud baby is?
10 weken is ze

2 jaar geleden

Wellicht heeft ze eerder honger? Al geprobeerd een fles te geven op dat 3e uur? Sinds wanneer heeft ze dit?

2 jaar geleden

Je kan eens proberen sneller een flesje te geven of een grotere fles aan te bieden?

2 jaar geleden

Reactie op Vandermeer

10 weken is ze
Vorige week werd mijn baby ook 10w en huilde ook hard. Bijna de hele dag en nacht wordt het slaapritme ook onderbroken, hij wil gewoon op mijn armen liggen of op zijn buik op mij of mijn man liggen, elke keer zuigt hij minder dan normaal, elke keer heeft hij krampen, dronk hij per dag 10 keer (30-60-90/keer) ,vraag ik CB maar 1 week zal heel anders zijn. Als jij niet zeker weten wat gebeurt er beter CB even appen

2 jaar geleden

Reactie op Annaa90

Wellicht heeft ze eerder honger? Al geprobeerd een fles te geven op dat 3e ...
Ze heeft dit nu 3 dagen. Als we de fles geven is ze even stil en tijdens de fles huilt ze soms nog even en na de fles is het wisselend. Haar huiltje als ze trek heeft is normaal gesproken wel echt anders. Nu lijkt ze echt pijn te hebben

2 jaar geleden

Reactie op Thitun

Vorige week werd mijn baby ook 10w en huilde ook hard. Bijna de hele dag en ...
Oké! Bij jullie dus ook echt krampen? Ik vind het alleen zo gek dat mijn dochter het 3 uur na de fles heeft.. ga vandaag wel even contact opnemen

2 jaar geleden

Om de 3 uur huilen klinkt voor mij wel als honger eigenlijk. Het is heel normaal dat hij of zij honger heeft na 3 uur. Hier zit er soms ook 3 uur tussen dan weer 4 uur. Ik zou niet zo streng op de klok kijken. Deed ik eerst ook nou hij brulde het uit en kei hard krijsen is echt honger (hier dan) zodra die een fles kreeg was die stil. Die ging dan ook niet altijd helemaal op hoor, maar soms hebben ze eerder trek net als wij. Misschien toch proberen flesje aan te bieden en kijken hoeveel hij of zij er daarna weer tussen houd? Soms hebben ze behoefte aan meer voeding ook door een groeispurtje. Om de 2 uur vragen naar voeding is wel erg kort en dat is dan eerder kramp of ongemak.

2 jaar geleden

Zou het geen verborgen reflux kunnen zijn? Onze zoon had dit namelijk ook, soms 2u na de voeding soms 3u. Hebben nu AR voeding en dit is zo goed als weg nu. Nog soms één keer op een dag... als je hem dan een flesje aanbiedt is hij tevreden omdat de voeding het brandend gevoel blust. Dus niet per se honger...

2 jaar geleden

Reactie op Wallflower

Om de 3 uur huilen klinkt voor mij wel als honger eigenlijk. Het is heel no ...
Ik hou me ook niet per se strak aan die tijden. Alleen lijkt een flesje haar ook niet goed te doen en huilt ze soms door en of na de fles ook wisselend. Het is erg lastig.. Ze lijkt eerder echt last te hebben ergens van

2 jaar geleden

Reactie op AnoniemeMe

Zou het geen verborgen reflux kunnen zijn? Onze zoon had dit namelijk ook, ...
Hmm oke mag ik vragen wat voor klachten hij nog meer had? Fijn dat het nu een stuk beter gaat!

2 jaar geleden

Reactie op Vandermeer

Hmm oke mag ik vragen wat voor klachten hij nog meer had? Fijn dat het nu e ...
Hij werd vaak heel rood en begon dan te krijsen, slikte duidelijk heel veel, wou vaak snel weer drinken, had vaak de hik. Ja, de kinderarts wist meteen waar we het over hadden, want wij hadden hier niet bij stil gestaan, dachten dat we een hongerige baby hadden 🙈

2 jaar geleden

Reactie op AnoniemeMe

Zou het geen verborgen reflux kunnen zijn? Onze zoon had dit namelijk ook, ...
Overstrekte je zoon zich dan ook, zoals bij krampjes? Hier ook verborgen reflux, maar ik heb het gevoel dat het samen gaat met krampjes. Maar ik vraag me soms af of het ene soms het gevolg is van het andere. Hij krijgt nu nog live bv. Ik twijfel om over te stappen op kv, maar ik wil het niet verergeren door de verkeerde kv.

2 jaar geleden

Reactie op Inndraaa

Overstrekte je zoon zich dan ook, zoals bij krampjes? Hier ook verborgen re ...
Ja inderdaad, dat ook! Ik moet wel toegeven dat we van Nan AR heel tevreden zijn. Is wel wat duurder, maar vind hem wel echt goed!

2 jaar geleden

Reactie op AnoniemeMe

Ja inderdaad, dat ook! Ik moet wel toegeven dat we van Nan AR heel tevreden ...
Bedankt! Dan kan ik die een kans geven 😊

2 jaar geleden

Herkenbaar. Ik dacht ook dat ons zoontje hongerig was, maar het 'huiltje' klonk toch wat anders. Kwam er op den duur achter dat het verborgen reflux is en dat het maagzuur brandt in z'n keeltje.

2 jaar geleden

Al een oplossing gevonden? Wellicht zou je nog kunnen kijken of het met koemelkallergie te maken kan hebben.