Hi dames,
Ik heb een Luvion babyfoon met scherm maar ik vind de temperatuur maar gek. Hij zegt dat het 23 graden is maar zo voelt dit absoluut niet.
Sowieso zegt die dat het vaker heter is heb ik het idee dan het lijkt.
Heb m namelijk nu voor de nacht in een 3 tog slaapzak en dan alleen lange mouwen romper, hij slaapt nu alleen op zn kamer dus dan heeft die ook geen warmte van ons.
Meerdere dat hij warmer aangeeft dan het echt daadwerkelijk is? Of klopt het wel? In de woonkamer hier woon in een erg klein appartement is het 21 graden dan kan het in die kamer toch nooit warmer zijn🤦🏻♀️
Wij hebben ook een Luvion babyfoon. De temperatuur geeft hij ook altijd hoger aan dan het is. Soms wel 5 graden hoger dan daadwerkelijk. Geen idee waarom..
Ja hier klopt het ook niet altijd. Maarja soms staat die bij het raam en geeft die kouder aan, soms staat die boven de verwarming en dan is die weer warmer. Ik volg meer mn gevoel hierin dus kijk er niet echt naar, maar klopt dus niet heel erg 🙃
Klopt ook niks van. Wij hebben een airco op de gang hangen en die meet ook de huidige temperatuur. Hij geeft nu aan dat het bij ons boven 16 graden is. De babyfoon geeft 21 graden aan…
Inderdaad, geeft warmer aan dan dat het daadwerkelijk is. Wij hebben nog een losse thermometer in de kamer staan, scheelt over het algemeen 3 á 4 graden.
Temp babyfoon is 18-19 graden, temp van (bad) thermometer is 15-16graden. In de zomer klopte het ook niet. En de thermometer houden ook geen rekening met tocht, dat voelt kouder aan.
Nou gelukkig dat mn gevoel klopt 🤦🏻♀️ had hem namelijk eerst wat kouder gekleed slaapzak zonder mouwen en dan werd hij wakker in de nacht, nu mouwen er aan en een broek ook nog en hij slaapt lekker door
Ik heb hier ooit luvion over gemaild en de thermometer zit te dicht bij de camera dus hij meet de warmte van de camera en niet de kamer. Heb je dus helemaal niks aan.
Hier ook een luvion maar hier is het omgekeerd. Als de vox aanstaat meet hij 14/15graden. Duidelijk de temperatuur van het koude toestel. En als hij continu aanstaat loopt het al snel op. 😅