12 Reacties

2 jaar geleden

Onze Alecto geeft ook warmere temperaturen aan dan een analoge 🤷‍♀️

2 jaar geleden

Wij hebben ook een Luvion babyfoon. De temperatuur geeft hij ook altijd hoger aan dan het is. Soms wel 5 graden hoger dan daadwerkelijk. Geen idee waarom..

2 jaar geleden

Ja hier klopt het ook niet altijd. Maarja soms staat die bij het raam en geeft die kouder aan, soms staat die boven de verwarming en dan is die weer warmer. Ik volg meer mn gevoel hierin dus kijk er niet echt naar, maar klopt dus niet heel erg 🙃

2 jaar geleden

Wij hebben ook die babyfoon, maar heb nooit naar de temperatuur gekeken. Het voelde nooit alsof het de juiste temperatuur aangaf

2 jaar geleden

Wij hebben ook Luvion en ik heb er een kloppende thermometer bijgezet en er klopt echt niets van wat de Luvion zegt

2 jaar geleden

Klopt ook niks van. Wij hebben een airco op de gang hangen en die meet ook de huidige temperatuur. Hij geeft nu aan dat het bij ons boven 16 graden is. De babyfoon geeft 21 graden aan…

2 jaar geleden

Inderdaad, geeft warmer aan dan dat het daadwerkelijk is. Wij hebben nog een losse thermometer in de kamer staan, scheelt over het algemeen 3 á 4 graden.

2 jaar geleden

Temp babyfoon is 18-19 graden, temp van (bad) thermometer is 15-16graden. In de zomer klopte het ook niet. En de thermometer houden ook geen rekening met tocht, dat voelt kouder aan.

2 jaar geleden

Nou gelukkig dat mn gevoel klopt 🤦🏻‍♀️ had hem namelijk eerst wat kouder gekleed slaapzak zonder mouwen en dan werd hij wakker in de nacht, nu mouwen er aan en een broek ook nog en hij slaapt lekker door

2 jaar geleden

Onze luvion zegt ook veel hoger. Hebben een kleine temperatuur meter neergelegd en die klopt eel

2 jaar geleden

Ik heb hier ooit luvion over gemaild en de thermometer zit te dicht bij de camera dus hij meet de warmte van de camera en niet de kamer. Heb je dus helemaal niks aan.

2 jaar geleden

Hier ook een luvion maar hier is het omgekeerd. Als de vox aanstaat meet hij 14/15graden. Duidelijk de temperatuur van het koude toestel. En als hij continu aanstaat loopt het al snel op. 😅