12 Reacties

2 jaar geleden

Spanningsboog is ook maar 5 min ofzo. Dus kan wel kloppen dat ze snel er klaar mee is.

2 jaar geleden

Ja dat snap ik maar hier werkt echt niet het speelgoed dat ik heb dus ben benieuwd naar jullie beste speelgoed met deze leeftijd

2 jaar geleden

Het beste speelgoed is papa of mama in mijn ervaring😂

2 jaar geleden

Als ze niet te moe is kan ze zich wel eventjes vermaken in de box met een paar speelgoedjes rond haar, zoals knisperboekje en rammelaar. Op de speelmat vindt ze het leuk om de dingen boven haar te pakken. Aan de wipper hangt een speelboog met een muziekje dat ze kan aanzetten door eraan te trekken, trekt ze ook om de paar seconden aan. Als ze moe is is ze het wel veel sneller beu en entertain ik haar op schoot met speelgoed, een boekje of liedjes zingen.

2 jaar geleden

De mijne vermaakt zich hier goed mee. Hij kan de speeltjes vastpakken met zijn handjes en onderzoeken, terwijl zijn beetjes voor de muziek en lichtshow zorgen. Hij vindt het ook leuk om voor een wandeling te gaan of in het harnas front-facing. Het is ook niet erg als een baby zich een beetje verveeld, ze moeten zichzelf ook wel een beetje leren vermaken.

2 jaar geleden

Ik heb een watermat en een opblaasbare kruiprol (gevonden bij Kruidvat en Trekpleister verkoopt het ook) die zijn echt een hit hier!

2 jaar geleden

Hier kan ze zich goed vermaken met van die schakelringen, Freddie de Vuurvlieg en een spiegel is altijd leuk!

2 jaar geleden

Leukste speelgoed hier is alles waar grote zus mee speelt 😂😂 of haar als ze dichtbij komt.

2 jaar geleden

Een ballon aan de pols of enkel vastmaken met een wat dikker touwtje zodat het niet zeer doet, dat zorgt wel voor leuk speelplezier

2 jaar geleden

Mijn dochtertje is ook alles heel snel beu en wil steeds door ons vermaakt worden. Heel vermoeiend, hoelang kunnen jullie kleintjes alleen spelen? Hier al veel speelgoed geprobeerd ( niet tegelijk hoor) maar nog geen succes, behalve zo'n speelgoed van vtech met veel kleur licht en lawaai. ( persoonlijk vind ik zo'n dingen met batterijen enz vreselijk maar dit is het enige waarmee ze eens 10 min niet zeurt/jengelt) ze wil steeds teveel te snel, dat ben ik niet gewoon mijn ouder zoontje nam voor al de mijlpalen zijn tijd. Mijn dochtertje nu rolt het hele huis rond, gaat op haar knieën zitten en gooit zich dan naar voor dus ze geraakt vooruit als een rups. Maar dit alles doet ze steeds met jengelen en veel frustratie. Ik wil dat ze gewoon eens rustig op een speelmat speelt in plaats van altijd te zeuren, want dat werkt echt op ons gemoed.

2 jaar geleden

Reactie op Nienke_

Mijn dochtertje is ook alles heel snel beu en wil steeds door ons vermaakt ...
Onze dochter kan echt heel lang alleen spelen, maar volgens mij is dat echt uitzonderlijk. Ze zoekt ondertussen wel contact met ons, maar kan zich echt zo 15 tor 30 minuten vermaken.

2 jaar geleden

Reactie op Nienke_

Mijn dochtertje is ook alles heel snel beu en wil steeds door ons vermaakt ...
Heb je ook een baby gym oid? En zoja, wat voor een? Mijn dochter kan zo een half uur tot een uur liggen te gieeeeren onder die van haar! Hij heeft ook onwijs felle kleuren en allemaal dieren. Alles met pastel kleuren vind ze ook heel snel saai. De mijne is van playgro