12 Reacties

één maand geleden

Met buisjes wel mijn dochtertje was 9maanden oud... de ingreep zelf heeft maar 10min geduurd erna was ze heel slap en had veel aandacht nodig dat ik haar graag gaf natuurlijk..maar eigenlijk tegen de avond merkte ik er niets meer van

één maand geleden

Reactie op Chartjeeee

Met buisjes wel mijn dochtertje was 9maanden oud... de ingreep zelf heeft m ...
Fijn om te horen!! Zou je aanraden om een draagzak mee te nemen?

één maand geleden

Reactie op Twinmom1209

Fijn om te horen!! Zou je aanraden om een draagzak mee te nemen?
Als jou kindjes het gewoon is zou ik zeggen doen 😉 na de ingreep moeten ze juist kijken of je kindjes drinken en pipi doen en dan mag je naar huis

één maand geleden

Mijn zoontje kreeg met 2 jaar buisjes. De ingreep is maar klein. Maar mijn zoontje had wel paniek voordat hij het kapje op kreeg. Zelf vond ik het wel heftig op dat moment (was ook niet blij met de anestesist,maargoed). Ik zou de ouder laten mee gaan naar de ok waar ze zich het meest fijn bij voelen. Dat scheelt wel in emotie denk ik. Na de ingreep heeft hij heel even wat last gehad. Maar na 1 zetpilletje was hij weer als vanouds

één maand geleden

Reactie op XBeau

Mijn zoontje kreeg met 2 jaar buisjes. De ingreep is maar klein. Maar mijn ...
Oei ja dat is inderdaad niet zo leuk... hier wel in ok mogen meegaan natuurlijk

één maand geleden

Reactie op Chartjeeee

Oei ja dat is inderdaad niet zo leuk... hier wel in ok mogen meegaan natuur ...
Bij ons mocht 1 ouder mee naar de ok. Maar mijn vriend wou absoluut niet mee naar binnen, terwijl mijn zoontje heel erg gehecht is aan hem. Dus hij had echt paniek. 1 omdat het allemaal al vreemd is en 2 omdat papa er niet bij was

één maand geleden

Spannend hè! Ons dochtertje moet volgende week woensdag ook voor zowel buisjes als haar neusamandelen. Deze mama vind het ook erg spannend.

één maand geleden

Ons dochtertje moet dinsdag voor buisjes, vind het ook spannend!

één maand geleden

Onze zoon is geopereerd (3 uur durende operatie) met 7 maanden en heeft tegelijkertijd ook buisjes gekregen. Het is heel spannend om je kleintje op de OK achter te laten. De beste tip die ik kan geven; stuur de ouder mee die het beste de rust kan bewaren. Kindjes voelen de spanning en de artsen zeggen dat je kindje de narcose uitkomt zoals ze erin zijn gegaan. Ze hebben er dus baat bij zo rustig mogelijk te zijn. Nu snap ik dat dit al een stuk moeilijker is met een kindje van 1,5 dan een kindje van 7 maanden. Vertrouw erop dat het goedkomt en geef je kindje lekker veel liefde daarna. Vraagje; hoe hebben jullie ontdekt dat de neusamandelen eruit moeten? Ons kindje ademt bijna altijd door zn mondje en snurkt regelmatig. We zijn voor de zomer naar de KNO geweest en die hebben met een camera gekeken (zo klote was dat). Toen niets raars te zien. Ze zei ook dat hij er nog wat jong voor was. Hoe kwamen jullie erachter?

één maand geleden

Reactie op fietje27

Onze zoon is geopereerd (3 uur durende operatie) met 7 maanden en heeft teg ...
Ons kindje kwijlt gigantisch, maar dan ook echt heel veel (lees: zijn trui is binnen een uur echt wel zeiknat). Daarnaast merken we inderdaad ook dat hij snurkt en horen we hem ook alleen door zijn mond ademen. Hij eet ook met zijn mond af en toe open omdat hij anders gewoon geen adem kan halen. Zijn fles wilde hij ook al met 11 maanden niet meer, achteraf denk ik dat dat is gekomen doordat hij steeds meer last kreeg en dus geen adem tijdens het drinken.

één maand geleden

Neusamandelen is lopende band werk. Onze zoon kreeg narcose op schoot. Ging daarna een deur door en nog geen 10 minuten later kwam hij aan de andere kant de deur weer uit waar ik op hem aan het wachten was. Het verbaasde mij hoe het ging. Een naar het andere kind was aan de beurt. Het in slaap brengen op schoot was fijn, maar ook naar l, omdat hij opeens slap werd. Ja het is zeker spannend! En dat mag ook, maar ze zijn snel weer de oude. Oh en ze krijgen ijs 😄 Maar blijft gek zo’n klein wezentje in een ziekenhuisbed. Zelf rustig blijven is mijn advies, want je brengt je eigen gevoel snel over op je kleine. Succes allemaal 💪🏼

één maand geleden

Hier een dochtertje met buisjes, ze was net 13 maanden toen ze ze kreeg. Ik mocht mee naar de ok waar ze onder narcose ging, dat ging allemaal goed. Ik vond het wel een naar gezicht dat ze zo helemaal weg was, maar het duurde gelukkig maar heel kort en de assistenten zijn allemaal super lief en vangen je goed op. Na 10 min werd ik alweer geroepen dat het klaar was en dat ze haar wakker gingen maken. Ze was wel enorm chagrijnig bij het wakker worden, ze leek wel boos. Normaal mag je naar huis als ze een ijsje hebben gegeten, maar ze wilde geen ijs 🤣 maar ze zagen wel dat ze verder oké was en weer rustig, dus mochten we gewoon gaan nadat ze wat anders had gegeten (ze was natuurlijk al een paar uur nuchter, dus ze kreeg een boterham). Niet dat ze er veel van op had, maargoed. Ook de dagen erna heeft ze trouwens verder geen last gehad. Wel een loopoor gehad nog, maar dat is normaal en daar krijg je dan druppels voor. Niet echt tips dus, gewoon vertouwen hebben in de artsen en in je kindjes en ze lekker knuffelen als ze weer wakker zijn.