6 Reacties

9 maanden geleden

Geen ervaring met Amerika maar net terug uit Indonesië met baby 8 maanden (+7 tijdsverschil) De heenweg geen probleem Gehad met tijdsverschil want dan is het daar later en was het makkelijker aanpassen. De terugweg (dus terug in de tijd) kostte veel tijd om weer in oude ritme te komen. Tip om zsm tijd in Amerika aan te houden en verder accepteren dat het pittig kan zijn. Wij zijn een week terug en pas nu merk ik dat m’n zoontje weer in het oude ritme zit. Ik las per uur tijdsverschil kost het een dag voor ze om bij te komen. Verder loslaten en genieten! 💞

9 maanden geleden

Wij vertrekken aanstaande zaterdag met onze kinderen naar Amerika en de jongste is nu 9 maanden. Wij nemen genoeg speelgoed, luiers en de Jetkids bedbox mee in het vliegtuig. Voor het opstijgen zorgen we voor heet water in een thermoskan en een flesje koud water, zo kunnen we snel een flesje maken. Eenmaal aangekomen gaan we direct met tijd mee en kijken we wel hoe het gaat. Onze oudste kinderen moesten zowel heen als terug ook altijd even wennen aan de tijd.

9 maanden geleden

Hi, wat leuk! Nog niet echt tips, want onze vakantie met tijdsverschil komt ook nog (over 2 maanden). We hebben wel net besloten een buggy mee te nemen, veel gehoord uit de omgeving dat dat echt fijn is. We hebben er eentje gekocht die we mee mogen nemen het vliegtuig in, als hand baggage. We nemen ook een draagzak mee. Een auto huren we met autostoeltje.

9 maanden geleden

Hi! Wij zijn vorig jaar naar San Francisco gevlogen met onze oudste, die was toen precies 1 jaar (en ik in verwachting van de tweede haha). Heb toen heel veel uitgezocht en ervaren, mocht je nog meer tips willen dan hier genoemd, stuur maar een berichtje!

9 maanden geleden

Hi! Hier zijn recent wat topics over geweest, wellicht heb je daar ook wat aan (even zoeken op “vliegen”). Wij vlogen onlangs naar Australië. We hadden de Joolz Aer+ mee met ons autostoeltje erop geklinkt. Op de eerste vlucht hadden we een bassinet en op de terugvlucht hadden we geluk dat we een lege stoel naast ons hadden waar het autostoeltje kon staan. Neem een flesje water mee voor de oortjes tijdens opstijgen en landen, genoeg eten/snacks en wat speelgoed. Kleding in laagjes zodat je het makkelijk kunt aanpassen aan de wisselende temperatuur aan boord, en een “light” luiertas is handig voor die mini wc aan boord. Ik vond de reis erg meevallen maar de jetlag was wel even wat anders. De eerste nachten was de baby uren wakker 😱🤣 dus doe het vooral rustig aan de eerste dagen zodat je een beetje kunt bijkomen. Fijne reis!

9 maanden geleden

wij zijn onlangs met onze baby van 8 maanden naar Curaçao geweest (tijdsverschil 5 uur). We zijn direct overgestapt op de tijd daar en dus ook het ritme. De eerste nacht is hij regelmatig wakker geworden, daarna zat hij in het ritme. De terugweg idem en toen nergens last van gehad. Wij dragen hem voornamelijk in de draagzak, kinderwagen wel meegenomen voor de zekerheid. Deze hebben wij ingecheckt en afgegeven bij de koffers, zodat je op het vliegveld lekker je handen vrij hebt. Op Curaçao een auto met autostoel gehuurd.