15 Reacties

één maand geleden

Samen in bad gaan? Altijd leuker om iets samen te doen 🥰

één maand geleden

Gebruik je de sproeier in bad? Dat vinden ze vaak eng, dus mocht je dat doen, dan niet meer doen. En ook al deed je dat al niet, dan idd even een paar x samen in bad gaan, hem dan lekker laten spelen en dan vindt hij het hopelijk na een paar x niet meer zo eng

één maand geleden

En gewoon onder de douche? Onze dochter speelt soms wel in het kleine babybadje. Maar meestal gaat ze gewoon met ons mee onder de douche. Gaan we er vaak bij zitten op een douche krukje.

één maand geleden

Bij ons ging het ineens veel beter toen we wekelijks gingen babyzwemmen! Bad doen we nu ook regelmatiger en inmiddels vindt ze het echt leuk. Alleen de sproeier blijft een beetje spannend dus haren uitspoelen doen we met een beker

één maand geleden

Thanks voor de tips allemaal!! Ik ga het vaker doen met hem, hopelijk went het dan gauw. De sproeier gebruik ik idd niet en ik ga sowieso altijd samen met hem in bad. Maar hij is meer dan twee weken niet in bad geweest ivm oorontstekingen, dus ik snap hem wel ☺️

één maand geleden

Babyzwemmen, super leuk idee!

één maand geleden

Bij ons was het van het ene op het andere moment dat hij niet meer in bad wilde. Geen specifieke aanleiding. We hebben een anti slip matje voor in bad nu want hij wil wel staand in bad alleen niet zitten. Dus hij staat in bad en ik was hem en dat gaat goed. Wel vreemd hoor want voorheen vond hij t superleuk in bad.

één maand geleden

Hier hielpen speeltjes in bad heel goed en het was gewoon wennen. Maar door de speeltjes raakte ze afgeleid en inmiddels vindt ze het super leuk in bad

één maand geleden

Hier helpen een vrolijke anti slipt mat (zoals deze https://www.bol.com/nl/nl/p/homerella-badmat-kinderen-100x40cm-antislipbadmat-antibacterieel-extra-comfortabel-incl-opschorting-douchemat-antislip-kinderen-baby-bpa-vrij/9300000149987092/) en speeltjes. En juist alleen de sproeier ipv in een laag water zitten.

één maand geleden

Bij ons was het echt een periode. Nu weer zonder problemen. Wat ook hielp was om maar heel klein laagje in badje te doen (stokke XL inklap bad) en dan haar erin te zetten en de kraan ondertussen zachtjes aan te zetten en laten zien dat je er leuk mee kan spelen met het water (bakjes vullen etc).

één maand geleden

Hier is zoon 16mnd en wil nu ineens weer wèl in bad na lang alleen maar als een koala aan mij hangend samen douchen. Geen idee waarom het nu weer oké is, maar hij gaat nu met veel plezier in z'n badje op de grond terwijl ik er naast sta te douchen. Emmertje, gieter, een bootje en een waterrad en meneer zit zo een half uur 🤷🏻‍♀️

één maand geleden

Bij ons was het een hele tijd dat hij niet durfde te zitten in bad. Dus was een heel proces. soms lukte het als hij op mijn hand kon zitten in bad, of een speciaal handdoekje wat in het bad werd gedaan en dat hij daar op ging zitten, etc. Iedere keer verzonnen we wel wat voor hem om op te zitten 😂

één maand geleden

Hier een antislip matje gekocht & doen we haar nu zittend onder de douche! Haar pop gezellig mee - 1 groot feest!

één maand geleden

Bij ons hielp badverf, ze vind verven heel leuk dus in bad is dat natuurlijk ook geweldig. HEMA heeft o.a. speciale badverf!