16 Reacties
5 maanden geleden
Gemiddelde leeftijd voor een baby om te gaan lopen is 1,5 jaar geloof ik, dus niets aan de hand hoor. Ook al lees je weleens andere dingen, meer kinderen die met 13 maanden niet lopen dan wel.
Komt echt vanzelf wel. Hij krijgt vanzelf genoeg zelfvertrouwen om het te gaan doen.
5 maanden geleden
Ons zoontje kon al met kerstavond staan en langs meubels cruisen... toch loopt hij vooralsnog niet🤣 ik maak me er geen zorgen om, hij lijkt er gewoon geen behoefte aan te hebben en is heel snel waar hij wil zijn kruipend.
Klimt overigens wel overal bovenop en staat op 1 been te balanceren.
5 maanden geleden
Idem dito. Dat komt echt vanzelf. Wij oefenen soms met hem door tegenover elkaar op de grond te gaan zitten hem tussen ons heen en weer te laten lopen. Nu werpt hij zich nog blindelings naar voren in de armen of hij gaat zitten als we loslaten. Dit was bij onze dochter indertijd uiteindelijk de manier om die eerste losse stappen te zetten.
5 maanden geleden
Hier ook nog niet lopen. Hij is heel onzeker. Zodra we zijn hand loslaten laat hij zichzelf op de grond zakken. We voelden wel dat hij steeds stabieler stond. En vandaag uit het niets ging hij zelf rechtop staan en pasjes zetten. Wat ik wil zeggen… alles op zijn tijd. Ze doen het echt wel als ze er klaar voor zijn.
4 maanden geleden
“Nog steeds niet”???
Rond 1,5 jaar gaan ze gemiddeld pas los lopen. Lekker laten kruipen, komt vanzelf👌🏼
4 maanden geleden
Nog steeds niet? Had je verwacht dat ie nu al rond zou rennen dan?😂🤭
4 maanden geleden
Die van ons kon het maar durfde niet. We hebben haar veel op blote voeten gelaten de afgelopen maand en samen lopen in ondiep zwembad. Ook achter de loopwagen en sinds afgelopen weekend had ze voldoende vertrouwen om het zelf te doen. Tijd en vertrouwen is het enige wat ze nodig hebben! Vooral niet pushen als hij/zij er nog niet aan toe is