18 Reacties
één maand geleden
Hier enkel merk pampers kan niet anders ( Premium protection) maar hier 1x doorgelekt en had een maat groter genomen voor de nacht en dit bleek de oplossing te zijn
één maand geleden
Ik gebruik de luiers van huggies. Die zijn vaak in de aanbieding bij bol en Amazon. Zijn bij mij nog niet doorgelekt
één maand geleden
Pamper nacht broekjes, nu bij KV 1+1 gratis. Hier lekte mijn dochter altijd door. Maar nu niet meer!
één maand geleden
Reactie op Wijsjemijsje
Jeetje wat is pampers duur :(
Ja hè, tip luieraanbiedingen.net kan je in ieder geval kijken waar ze het goedkoopste zijn atm
één maand geleden
Pampers dry night ofzoiets zijn niet geslaagd helaas. Vannacht luier + groter luierbroekje proverrn
één maand geleden
Kan het zijn dat hij het koud heeft? Onze dochter plast ‘s nachts alleen als ze het net een beetje te koud heeft anders is ze droog. Maar miss anders bij jongens?
één maand geleden
Reactie op Charlotte23
Kan het zijn dat hij het koud heeft? Onze dochter plast ‘s nachts alleen al ...
Oh nee wat sneu! Het is nu iets minder, misschien wel doordat we hem wat minder melk geven ‘s avonds, en misschien omdat ie een nieuwe, warmere slaapzak heeft?!?!
één maand geleden
Ons kindje heeft echt altijd een mega plasluier ‘s ochtends. Ik kan me in ieder geval niet herinneren dat hij ooit droog uit de nacht kwam haha. Dus kan idd zijn dat dit voor sommige kindjes zo is ivm kou, maar bij ons kindje lijkt me dat niet. Wel een jongetje trouwens haha. Wij gebruiken pampers baby dry broekjes en die werken voor ons! Hadden hetzelfde probleem al een hele tijd geleden en dit werkt al heel lang goed voor ons
één maand geleden
Oh ja en ik las ooit dat het soms kan helpen een luier andersom aan te doen. Geen idee of dat werkt? Bij veel merken zit aan de achterkant net wat meer absorberend materiaal. Vooral voor de buikslapers wil dat nog wel eens helpen las ik. En een romper die goed mee rekt en groot genoeg is. Als die strak zit bij het kruis dan lekt de luier ook sneller door. En ik moet z’n piemeltje echt goed naar beneden doen want anders plast hij ook langs de randen 🤣