7 Reacties

6 maanden geleden

Wellicht zonder pap proberen. Als ik hier pap doe. Komt ie snachts standaard om de 4 uur. Was juist het tegenovergestelde..

6 maanden geleden

Wij hebben dit ook sinds een paar weken, ik hoop dat het een fase is en weer voorbij gaat. Hier ziek geweest, kiezen gekregen en aan het leren lopen dus slapen zal even niet zo makkelijk zijn denk ik.

6 maanden geleden

Hier exact hetzelfde, als ik kijk naar alle topics en berichten hierover vermoed ik dat het sprong 8/12 maanden slaapregressie is en echt een fase. Hopelijk is het snel voorbij🙏

6 maanden geleden

Het ene kindje heeft meer slaap nodig dan de andere. Misschien wat later naar bed of verval van een slaapje overdag. Op internet lees ik vaak terug dan van 2 naar 1 dutje pas later is, vanuit mn omgeving is dit vaak rond de 1 jaar wel al. Bij mn oudste daar ruim voor, maar dat is niet zo'n slaper😅

6 maanden geleden

Hier ook al vroeg met pap gestopt, indruk dat ons zoontje daar juist onrustiger van sliep. Wij hebben ook een tijdje een vroege vogel gehad rond die leeftijd en plotseling ging dat over. Wij hebben wel zijn ochtenddutje ingekort en wakkertijden laten we niet meer leidend zijn. Houden gewoon vaste tijden aan

6 maanden geleden

Bij mij is het hier na weken weer terug naar 06.00-06.30☺️

6 maanden geleden

Mijn dochter wordt elke nacht rond 4.00 wakker. Krijgt beetje warme koemelk en valt dan weer in slaap. Daarna wordt ze standaard rond 6.00 wakker. Dan krijgt ze papfles. Als ik vrij ben slaapt ze daarna weer door tot 8.00uur. Als ik moet werken gaat mijn wekker ook om 6 uur