11 Reacties

2 maanden geleden

Het is geen enkel probleem om die flesjes erin te houden (volgens cb). Zou het lekker blijven doen totdat hij het wel lust of totdat hij die zuivel niet meer zo hoognodig heeft. In principe krijgt ie dezelfde voedingsstoffen binnen als wanneer hij melk of een ander zuivelproduct tot zich zou nemen. Geen zorgen dus!!

2 maanden geleden

Hey! Mijn dochter wil ook geen melk maar ik heb Kefir en Karnemelk gehaald en dat gaat er heel goed in, ze is er gek op

2 maanden geleden

Reactie op Wijsjemijsje

Het is geen enkel probleem om die flesjes erin te houden (volgens cb). Zou ...
Ah dankje voor je reactie. Geeft mij geruststelling! :)

2 maanden geleden

Reactie op mayjune

Hey! Mijn dochter wil ook geen melk maar ik heb Kefir en Karnemelk gehaald ...
Oh goeie, ik ga karnemelk proberen. Kefir ken ik niet dus ik ga even op onderzoek uit.

2 maanden geleden

Flesjes zijn helemaal prima lijkt mij 😊 Ze hebben helemaal niet zoveel zuivel nodig, hebben al snel te veel eiwitten. Mijn zoontje vindt de Dodoni Griekse yoghurt erg lekker. Ik doe er ook lekker rood fruit in en die vist hij er soms uit, maar dan zit er alsnog yoghurt aan wat hij dat binnenkrijgt. Je kan ook zuivel aanbieden door het te verstoppen in een knijpfruit of een pannenkoek of door eten

2 maanden geleden

Heb je ook geprobeerd om gewone melk te mengen met kunstmelk? Bijv beginnen met 150cc kunstmelk mengen met 30cc gewone melk. Zo heb ik de flesvoeding bij onze dochter van 15 maanden steeds wat meer afgebouwd. Zou me er anders niet zo druk om maken hoor. Dan lekker nog 2x daags een flesje aanbieden;)

2 maanden geleden

Reactie op Geanne Gelske

Heb je ook geprobeerd om gewone melk te mengen met kunstmelk? Bijv beginnen ...
Nee nog niet geprobeerd, ik wist niet dat dat kon. Dus dat ga ik ook proberen. Bedankt!

2 maanden geleden

Wellicht heb je het al geprobeerd, maar hier hielp het om de melk warm te maken. Hij merkte amper verschil en anders idd half om half doen met kunstvoeding

2 maanden geleden

In veel landen drinken mensen geen zuivel. Het is niet erg als je er niks van binnenkrijgt, wel goed om dan te kijken hoe de vitaminen en andere stoffen aanwezig zijn in andere voeding. Hier valt soja melk goed in de smaak, wie weet is dat nog te proberen. Bevat dezelfde vitamines e.d.

2 maanden geleden

Reactie op fietje27

Wellicht heb je het al geprobeerd, maar hier hielp het om de melk warm te m ...
Heb ik idd geprobeerd, maar geen succes. Half om half nog niet dus dat ga ik nog zeker uitproberen!

2 maanden geleden

Reactie op Sanniepannie1

In veel landen drinken mensen geen zuivel. Het is niet erg als je er niks v ...
Goeie!