25 Reacties

2 jaar geleden

Hai, wij hebben de box weg gehaald met 7 maanden, mijn zoon speelde er niet echt in. Wou graag staan maar elke keer als hij dan viel kwam die met ze hoofd tegen de box aan. Wij hebben nu een grond box waar die in kan spelen en kruipen.

2 jaar geleden

Bij m鈥檔 oudste met 4,5 maand al. Toen had hij er al een maand niet ingezeten. Nu bij de tweede staat hij nog (ze is nu net 7 maanden). Hij gaat weg zodra ze goed kan zitten. Als we haar dan even veilig ergens moeten kunnen zetten dan kunnen we dat daar doen.

2 jaar geleden

Hai, wij hebben de box weg gehaald met 7 maanden, mijn zoon speelde er niet ...
Wat is een grond box? Is dat handig? Waar kan je dat halen? Zit er aan te de denken de box weg te doen zodra mijn zoontje kan zitten (hij is nu net 7 maanden gepasseerd).. maar geen idee nog. Is het handig het te laten staan zodat in hem even in de box (verlaagd) kan doen zodra hij kan kruipen en ik bijv even wil douchen ofzo? Of is dat niet handig? Zit zo te twijfelen.. 馃槄

2 jaar geleden

te denken*

2 jaar geleden

Reactie op Annaa90

Wat is een grond box? Is dat handig? Waar kan je dat halen? Zit er aan te d ...
Dit is een grond box je heb verschillende soorten en maten. Deze is van bol.com. Ik laat hem hier in spelen kruipen vooral als ik het huishouden doe of ga douche. Wij hadden de box al verlaagd maar hij bleef willen staan en omvallen haha.

2 jaar geleden

Dit is een grond box je heb verschillende soorten en maten. Deze is van bol ...
Ahhh wat goed!!! Wat super. Jaaa, mijn zoontje stoot zijn hoofd ook, omdat hij door blijft rollen en tijgert.. die "pok" begint zielig te worden 馃槄 Ik heb er de ruimte voor dus ga het ook nemen. Thanks girl! 馃檹馃徑

2 jaar geleden

Reactie op Annaa90

Ahhh wat goed!!! Wat super. Jaaa, mijn zoontje stoot zijn hoofd ook, omdat ...
Geen dank vrouw! Die pok is inderdaad zielig aan het worden. Het is alleen wennen want deze is groter dus meer ruimte voor de kleine

2 jaar geleden

Afgelopen maand weggedaan (ze is over paar dagen 8 maanden). We hebben nu een houten pikler en foam tegels.

2 jaar geleden

Een box vind ik zeker nodig als ze gaan kruipen etc. en je wilt even naar boven oid. Alternatief is inderdaad een grondbox

2 jaar geleden

Nu bij de tweede weggehaald bij 7 maanden. M鈥檔 zoon tijgert vanaf 6 maanden, is mega beweeglijk en gaat liever het hele huis door. De box werd een opslagplek. Heerlijk dat dat ding nu weg is! Bij m鈥檔 jongste hebben we iets langer gewacht hoor, denk bij 10 maanden, al was ie toen ook al eventjes niet meer in gebruik

2 jaar geleden

Dit is een grond box je heb verschillende soorten en maten. Deze is van bol ...
Is deze goed want ik zocht deze op en heeft zo veel slechte reviews?

2 jaar geleden

Reactie op Kiajon

Is deze goed want ik zocht deze op en heeft zo veel slechte reviews?
De kwaliteit is niet wat je verwacht van 55 euro. De buizen buigen snel maar goed hoe lang zal je kind hier in blijven?

2 jaar geleden

Wij zijn ook over op een grondbox. We hebben een degelijke houten gekocht omdat we hem, ivm de hond en katten, ook lang zullen gebruiken

2 jaar geleden

We hebben het paar weken geleden opgeruimd, ze wordt zaterdag 8 maanden. We wilden eerst ook een grondbox omdat ze overal heen tijgert, maar tot nu toe gaat het prima. Als we echt snel iets moeten doen, naar boven oid dan nemen we haar gewoon mee. Denk namelijk dat we zo'n grondbox niet lang zullen gebuiken en heb altijd het idee dat het het bewegen/tijgeren van je kindje beperkt, ze moeten uiteindelijk toch leren waar ze wel en niet aan mogen komen etc

2 jaar geleden

Wij hebben een grote grondbox ivm 4hondjes en een erg snel kind qua motorische ontwikkeling, superonhandige combi馃ぃ Hij vind het prachtig en heeft veel ruimte om z'n kunstjes te oefenen.. speelgoed rouleer ik zodat de box ook interessant blijft. Hoop dat hij nog een tijdje in gebruik blijft 馃槄

2 jaar geleden

Ik heb de box al verkocht toen ze 7,5 maand oud was, ze vond het niks meer aan toen ze al 6 maanden was

2 jaar geleden

We hebben het paar weken geleden opgeruimd, ze wordt zaterdag 8 maanden. We ...
Om deze reden twijfel ik ook heel erg over een grondbox, maar ik kan haar geen seconde uit het oog laten want anders gaat ze op (nu bijvoorbeeld) de kerstboom af en trekt ze eraan 馃槀馃槶 De box wil ze zelden nog in, maar is af en toe echt nodig als ik eventjes naar de wc moet. We leren wel waar ze niet aan mag zitten maar ze weet het ook dondersgoed, want als ze op pad gaat kijkt ze eerst om of wij kijken, om vervolgens net iets sneller te gaan naar waar ze niet naartoe mag 馃槀 Hoe doen jullie dat dan als je even naar de wc moet bijvoorbeeld? Of kan dat bij jullie wel? Vind het echt lastig, wil haar veel vrijheid geven om te ontdekken en dat helpt mee aan haar ontwikkeling, maar ze is zoooo ondeugend en druk 馃

2 jaar geleden

Wij hebben hem opgeruimd om plaats te maken voor de kerstboom. Hadden we bij de oudste ook gedaan, maar die was toen 10 maanden. Zij kroop toen ook al, jongste kruipt nu nog niet. Maar al zou ze wel kruipen, ze kan eigenlijk weinig kwaad doen. Huis is gewoon babyproof, dus laat haar gewoon lekker kruipen dan.

2 jaar geleden

Na 3 maanden al weggehaald (spijt dat ik hem had neergezet). Ons zoontje kruipt nog niet maar mocht dat wel gaan gebeuren is onze woonkamer volledig veilig en mag hij overal aankomen wat hij tegenkomt (ge茂nspireerd door Montessori).

2 jaar geleden

Reactie op -Elvira

Om deze reden twijfel ik ook heel erg over een grondbox, maar ik kan haar g ...
Ik denk zelf dat het ook heel erg aan het kindje ligt. Mijn ene neefje bleef/blijft overal netjes vanaf en speelt op 1plek, maar m'n andere neefje doet alles wat niet mag of gevaarlijk klimmen ed. En zoeft door het hele huis 馃ぃ Wij hebben een heel druk mannetje, was z'n gewone box gauw al te klein en wilde hij echt niet in. ivm de hondjes kan ik gewoon echt niet zonder grondbox.. wij gaan zelf ook vaak in de box bij hem zitten/spelen/boekje lezen ed