8 Reacties
2 maanden geleden
Ik heb mijn zoontje wel laten trakteren toen hij nog geen 2 jaar was. Ze staan er echt eventjes bij stil en vertellen wat er gevierd wordt. Het is wel echt een leuk momentje altijd als ik de foto's zie.
Ik had een pakketje gemaakt met roze stoepkrijt en een doosje rozijntjes. Doe vooral niet te moeilijk. Beschuit met iets erop wat MLVisser zegt is eigenlijk al dik prima!
2 maanden geleden
Wij hebben ook iets heel simpels als traktatie gegeven bij de opvang. Ze worden zoals je zegt, echt even in het zonnetje gezet.
Mijn zoontje was toen 3 jaar. Hij vertelde ook met trots dat hij een zusje had.
2 maanden geleden
Wij hebben ook getrakteerd omdat ze inderdaad er een heel leuk momentje van maken! Ik vond het fijn om iets houdbaars te geven zodat je het direct mee kan geven en je niet meer aan het werk hoeft in je kraamweek:). Wij hebben een ooievaar uitgeknipt via de website van smikkels met een wasknijper en daar een zakje fruit snoepjes in gedaan ( vd Hema, vond de afbeelding net een grote en kleine zus door de appel en de aardbei haha )
2 maanden geleden
Reactie op Y1995
Ik volg mee! Mijn zoontje wordt in Maart grote broer
Gefeliciteerd!
2 maanden geleden
Bedankt allemaal! Fijn jullie ervaringen te lezen. Dan laten we haar wel trakteren 馃槉