12 Reacties

5 maanden geleden

Heb je zo een hoedje met bandje om kin?

5 maanden geleden

Jep, hier ook niks op d'r hoofd. Geen hoedje, geen zonnebril

5 maanden geleden

Hier werkt voortaan eindelijk weer om het hoedje/petje op te zetten en hem gelijk afleiden zodat hij met zijn handen niet meer bij het hoedje kan. Dan heeft hij na een minuutje niet meer door dat hij hem opheeft. Totdat hij het wel weer merkt en begint het riedeltje weer opnieuw….😂

5 maanden geleden

Misschien speciale zonnebrand voor haar/hoofdhuid sprayen?

5 maanden geleden

Een zonnebril is hier geen optie. Gaat net zo snel af als hij op ging. Het hoedje van Lässig blijft hier wel zitten. Hij probeert hem wel af te trekken maar zodra hij gaat spelen vergeet hij het wel https://www.pinkorblue.nl/laessig-uv-dop-groen-a45886900000001.html?a=b&pred=&c=&fdcampaign=feed/nl/14445/googleshoppingint/A45886900000001&adword=Google/PLA_Mode_SSC&RefID=PLA_NL0000_PLA_Mode_SSC&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwg8qzBhAoEiwAWagLrDV-b3kz6WfybyvqpqPKLgJ1kni6-tV0SJ2BEEEKE3pBS98YqoewAxoC9E8QAvD_BwE

5 maanden geleden

Deze gaan hier goed Ik heb net dit geweldige item op AliExpress gevonden. Bekijk het nu! €4,17 | Zomer Baby Zonnekap Baby Zonnehoed Voor Meisjes En Jongens Outdoor Nek Oorbedekking Anti Uv Kids Strandkapjes Emmer Cap 0-8 Jaar https://a.aliexpress.com/_EzYk63z

5 maanden geleden

Hier wilde meneer ook echt niks, maar zijn het gewoon blijven doen en nu laat ie het zitten 🥳 zijn eerst in maart ofzo thuis begonnen met gewone pet achterstevoren en dat steeds opgebouwd en ook met zonnehoedje en uv hoedje thuis. Gewoon kwestie van veel wennen hier, wellicht helpt dat bij jullie ook uiteindelijk.

5 maanden geleden

Hier krijgen we het ondanks oefenen en afleiden ook nog niet voor elkaar, zowel hoedje of pet als zonnebril niet

5 maanden geleden

Ik heb 4 zonnebrillen gekocht voor mijn zoontje, die kreeg altijd enorme traanogen van een mini straaltje zonlicht... toch geen haar op z'n hoofd die die zonnebril op wil houden, ik geef er nu nog steeds weleens eentje op en hij vind het wel leuk om mee te spelen en af en toe heel even op te laten. Petjes precies hetzelfde. Kom ik laatst bij zeeman en hebben ze van die (cowboy)hoedjes en ik zette er eentje voor de grap op zijn hoofd, wijst hij naar andere en zet ik die op zijn hoofd, hij heeft hem tot thuis toe op zijn hoofd gelaten. Het enige hoedje dat hij op zijn hoofd wil haha voor de rest gelijk af, ook met de zon in z'n ogen wil hij enkel en alleen dat ene hoedje op

5 maanden geleden

Gewoon blijven proberen, er komt een moment dat ze het wel okay vinden...duurt gewoon ff.

5 maanden geleden

Heb je hem zo achter de rug vast? Ik doe hem kruislings voorlangs en dan onder de okseltjes door naar achter afknopen. Hier blijft dat goed zitten

5 maanden geleden

Het helpt natuurlijk niet voor de zon op het gezicht, maar bij mijn oudste heb ik wel eens een hydrofiel geknoopt als ‘bandana over het hoofd’ (driehoek vouwen en de lange punten over de korte in de nek knopen)