5 Reacties

9 maanden geleden

Wij hebben exact hetzelfde hier. Slaapregressie/verlatingsangst. Voorheen was speentje erin en klaar, maar nu moet er echt getroost worden. We hebben een nacht geprobeerd om steeds om de 5 minuten erheen te gaan. Maar dit was ook niet de oplossing. Nu gaan we maar even naar beneden en leggen haar daarna weg. Ik had net topic in algemene forum geopend. Iemand zegt ruisbakje aan bij peuter. Zal ik ook eens proberen

9 maanden geleden

Hier is het soms doorslapen, soms 1x voeden en soms 2x. Dat ze de ene nacht geen honger heeft, kan ze de andere nacht misschien wel honger hebben. Dus ik zou alsnog een fles geven (sorry haha)

9 maanden geleden

Hier hebben we de afgelopen 2 maanden ook hele afwisselende nachten. Inderdaad vaak het gevoel ontroostbaar te zijn. Hij duwt zelfs mijn handen weg als ik hem probeer te aaien ☹️ Onze enige oplossing is hem uit bed nemen en te wiegen in de schommelstoel. En soms nemen we hem ook weer eens bij ons in bed. Niet ideaal, maar zo kunnen we allemaal een beetje slaap pakken, oververmoeidheid is nog erger. En zo gaat het zomaar weer een aantal dagen goed 🤷🏼‍♀️. Waar het aan ligt? Geen idee.. we laten het maar zo, het zal vanzelf allemaal goed komen 😅

9 maanden geleden

Wij hadden dit ook ja! Niets hielp, enkel wanneer ik haar bij mij in bed nam werd ze weer wat rustiger. Vaak wou ze ook een flesje drinken en dat deed ze al even niet meer. Het heeft hier zo'n drie weken geduurd en toen was het plots weer voorbij. Nu slaapt ze door 🙏

9 maanden geleden

Onze dochter komt soms ook extra voor een voeding in de nacht (8,5 maand nu). Die fles krijgt ze, en drinkt ‘m vlot leeg. Slaapt daarna weer heerlijk verder. Wat maakt je zo zeker dat het bij jouw dochter niet nodig zou zijn? Ze zijn volop aan het groeien. Miss een niet direct zichtbare / herleidbare groeispurt?