18 Reacties

8 maanden geleden

Hoi! Heb je al op Vinted gezocht? :)

8 maanden geleden

Reactie op Gabik

Hoi! Heb je al op Vinted gezocht? :)
Hoi! Ja daar staan heel veel items uit die collectie op, maar helaas niet het blauwe hydrofiele knuffeldoekje .. 😓

8 maanden geleden

Misschien kun je het ook even in een algemeen topic zetten i.p.v. geboortegroep mei. Dan heb je een groter bereik. Of misschien op marktplaats een advertentie?

8 maanden geleden

Ik heb er 1 ongebruikt liggen!

8 maanden geleden

Reactie op Bosdieren

Misschien kun je het ook even in een algemeen topic zetten i.p.v. geboorteg ...
Heeeel slim! Thanks

8 maanden geleden

Reactie op Esther_34

Ik heb er 1 ongebruikt liggen!
Oh wat fijn!! Bedankt voor je berichtje. Zou ik die over kunnen nemen? Ik zal je mijn nummer even sturen

8 maanden geleden

Tip: mocht dit echt de lievelingsknuffel zijn/worden, koop er als het kan nog één of twee bij en neem die dan ook gelijk mee in het was proces. Zo slijten ze gelijkmatig, gaan het dus langer mee, en is er eentje kwijt… dan is er geen nood aan de man:)

8 maanden geleden

Reactie op 1234kinderen

Tip: mocht dit echt de lievelingsknuffel zijn/worden, koop er als het kan n ...
Dat is het hele idee van dit topic, misschien volgende keer eerst even lezen voor je reageert;)

8 maanden geleden

Als je op marktplaats zoekt op: ''LITTLE DUTCH VOGEL KNUFFELDOEK MET TETRAKATOENEN BLAU'' Dan vind je er ook 1!

8 maanden geleden

Reactie op Wald

Als je op marktplaats zoekt op: ''LITTLE DUTCH VOGEL KNUFFELDOEK MET TETR ...
Thanks voor de tip! Ga meteen kijken, super lief!

8 maanden geleden

Heb er eventueel ergens nog een..(word hier niet echt gebruikt) moet hem wel even zoeken dus 🫣 . Maar mocht je interesse hebben stuur maar berichtje.

8 maanden geleden

Ik heb ook een ongebruikte voor je als je er nog eentje wil!

8 maanden geleden

Reactie op Helenavh

Ik heb ook een ongebruikte voor je als je er nog eentje wil!
Héél graag! Ik stuur je even een vriendschapsverzoek. Ik neem ‘m heel graag over en uiteraard zijn de verzendkosten voor mij.

8 maanden geleden

Het is een poging waard want hier hetzelfde probleem! Maar dan deze variant. Iemand die deze thuis toevallig heeft rondslingeren en er niets mee doet? 🙈

8 maanden geleden

Ik heb er eentje! Heb de doos gehad en hij gebruikt hem niet. Je mag hem hebben, gaat om het vogeltje

8 maanden geleden

Reactie op Selena92

Ik heb er eentje! Heb de doos gehad en hij gebruikt hem niet. Je mag hem he ...
Bedoel je het eendje met blauw hydrofiel eraan? Die is het idd! Zou zo fijn zijn als ik ‘m mag overnemen. Ik stuur je een vriendschapsverzoek en een berichtje

8 maanden geleden

Reactie op Selena92

Ik heb er eentje! Heb de doos gehad en hij gebruikt hem niet. Je mag hem he ...
Het vogeltje idd hahaha je hebt gelijk. Zie nu dat het geen eendje is :-P

8 maanden geleden

Reactie op Datkomtlaterwel

Het is een poging waard want hier hetzelfde probleem! Maar dan deze variant ...
Heb ik volgens mij, mijn kleine doet er niks mee