Hoi allemaal! Ons zoontje heeft een favoriete knuffeldoekje. Van de Sailors Bay collectie van Little Dutch: het blauwe hydrofiele doekje met een eendje eraan. Hij slaapt ermee en heeft het de hele nacht vast. Nu wilde ik er graag een paar extra kopen, mocht er 1 verslijten of wat dan ook. Maar helaas zijn ze niet los te koop.. alleen in een geschenkdoos. Nu is mijn vraag; heeft iemand van jullie dit tutdoekje toevallig liggen en een kindje wat er helemaal niks mee doet? Dan zou ik het doekje heeeel graag willen overnemen. Zou super zijn! Zie afbeelding. Heel erg bedankt alvast!
Misschien kun je het ook even in een algemeen topic zetten i.p.v. geboortegroep mei. Dan heb je een groter bereik. Of misschien op marktplaats een advertentie?
Tip: mocht dit echt de lievelingsknuffel zijn/worden, koop er als het kan nog één of twee bij en neem die dan ook gelijk mee in het was proces. Zo slijten ze gelijkmatig, gaan het dus langer mee, en is er eentje kwijt… dan is er geen nood aan de man:)
Het is een poging waard want hier hetzelfde probleem! Maar dan deze variant. Iemand die deze thuis toevallig heeft rondslingeren en er niets mee doet? 🙈
Ik heb er eentje! Heb de doos gehad en hij gebruikt hem niet. Je mag hem he ...
Bedoel je het eendje met blauw hydrofiel eraan? Die is het idd! Zou zo fijn zijn als ik ‘m mag overnemen. Ik stuur je een vriendschapsverzoek en een berichtje