Wat voor symptomen hadden jullie voordat jullie erachter kwamen dat jullie zwanger waren? Ik ben pas over 2 weken ongesteld dus testen heeft nu nog geen zin, maar ik heb een vermoeden...
Ik niks 😅 Het was een complete (heel welkome hoor 😊) verrassing toen ik positief testte. Een week na de test begon het feest en ben ik tot week 11/12 echt heel, heel beroerd geweest, veel meer dan de eerste keer. Ondertussen 15 weken en voel me, op vermoeidheid na, weer heel goed gelukkig. Ik kan je dus niet helpen... Maar ik heb weleens gelezen dat de eerste symptomen die je kunt hebben gevoelige borsten en droge ogen zijn. Misschien heb je daar wat aan 😉 En verder sterkte met wachten 😘 Twee weken kunnen héél lang zijn als je echt aan het wachten bent.
Kreeg een hele lichte innestelingsbloeding (paar druppels roze) en dat vond ik verdacht omdat ik nog niet ongesteld hoefde te worden. Nu 15 weken zwanger.
Ik was misselijk en wist gelijk wat voor misselijk dit was. Heb in de avond getest en meteen positief. Al moet ik zeggen voordat ik die symptoom had had ik ook wel een ‘gevoel’ dat het zo was.
Op de dag dat ik positief testte was ik heel zweterig/grieperig, daarom toen getest. De maanden daarvoor erg bewust van mijn lichaam, maar meestal waren het dan tekenen van naderende menstruatie
Ik had weinig symptomen, al bedenk ik me nu wel dat ik een hogere gevoeligheid voor geuren heb, dat die meer opvallen zeg maar. En ik had ook 1 dag waarop ik me echt beroerd voelde, zweten en misselijk en alles.
Ik ben super ongepland zwanger van de 2e. Afgelopen week was ik opeens buiten adem tijdens het wandelen, dat vond ik zo gek en dat maakt dat ik een test heb gedaan. Daarnaast ben ik sinds vandaag echt misselijk. Ohja en ik heb de afgelopen 2 weken een aantal keer gehuild bij Kamp van Koningsbruggen. Wat ook al heel apart was 🤣🤣
Wat zijn je kwaaltjes? Ik had hele gevoelige tegels. Kreeg flinke kloven bij het borstvoeding, waardoor ik na een paar weken moest stoppen. Verder misselijk, gevoelig voor geuren en moe.