20 Reacties
3 maanden geleden
Hai mijn tweede zoontje word geboren in oktober en wij hebben wel gekozen voor een dubbele kinderwagen. Dit is veel handiger vooral la de oudste deze is toevallig ook van mei 2023 wil slapen. In dat verkenbare ding kunnen ze niet slapen
3 maanden geleden
Nee dat klopt inderdaad. Het gaat hierbij vooral om wandelingen om de hond bijv. uit te laten. Ik zag ook een klip waarmee je een tweede buggy aan je vaste kinderwagen kunt klikken maar weet niet of dat iets is. Misschien toch ook maar kijken voor een dubbele kinderwagen..
3 maanden geleden
Maak het jezelf makkelijker en neem een Duo wagen. Wij hadden de Cybex Gazelle S. Ik vind het een lifesaver. Kids lekker tegenover elkaar en als de baby onrustig is mooi een grote wandeling maken. Mijn kids schelen 15 maanden en dit was mijn allerbeste aankoop!
3 maanden geleden
Ik zou echt een duowagen heroverwegen. Mocht je dat niet willen, dan zou je ook eens kijken naar een ‘just sit’. Dat is een stoeltje die je op de reiswieg van de kinderwagen zet. https://www.justsit.nl/nl/justsit/
3 maanden geleden
Reactie op Rianneee16
Ik zou echt een duowagen heroverwegen. Mocht je dat niet willen, dan zou je ...
(De reden dat ik het trouwens aangeef om een duowagen te heroverwegen, is omdat wij een beetje eenzelfde situatie hadden. Onze Fleur kwam 13 maanden na onze Noud en heb vaak tegen mijn partner gezegd hoe blij ik ermee ben dat we toch geld hebben besteed aan een duowagen).
3 maanden geleden
Reactie op Rianneee16
(De reden dat ik het trouwens aangeef om een duowagen te heroverwegen, is o ...
Ja dat is een beetje wat het zo lastig maakt. We hebben echt een hele fijne kinderwagen gekocht voor de eerste en op een of andere manier vind ik het daarom zonde om tweedehands een duo wagen te kopen en een nieuwe vinden we te duur.. maar als je iets aanschaft wat ook 100/200 kost en het is niks dan kun je dat geld weer beter bij een duowagen leggen.. welke duowagen hebben jullie?
3 maanden geleden
Reactie op Sharondw
Ja dat is een beetje wat het zo lastig maakt. We hebben echt een hele fijne ...
Dat snap ik. Het is ook duur. Wij hebben de joolz geo 3 en daar waren we toch zo een 1500 euro aan kwijt (mede omdat je allerlei onderdelen erbij moet kopen om er een duowagen van te kunnen maken). Succes met je overwegingen en alvast veel plezier met de komst van jullie nieuwe kleintje 🥰
3 maanden geleden
Reactie op Sharondw
Ja dat is een beetje wat het zo lastig maakt. We hebben echt een hele fijne ...
Wij hebben de Cybex gazelle s, deze kan je op 20 verschillende manieren laten zitten zo fijn
3 maanden geleden
Reactie op Rianneee16
Dat snap ik. Het is ook duur. Wij hebben de joolz geo 3 en daar waren we to ...
Dankjewel!! Ik heb de eigenaar van Just Sit een berichtje gestuurd! Comfort is natuurlijk ook echt heel belangrijk dus ik wacht de reactie van Just Sit af en hoop dan een overweging te kunnen maken. Dankjewel 🤰🏼🤎
3 maanden geleden
Hier schelen mn kindjes 13,5maand en wij waren ook heel blij met de duowagen. Wij vonden het in eerste instantie ook zonde dat we toen bij onze oudste voor een nieuwe joolz day + waren gegaan, hebben toen uiteindelijk wel een nieuwe duo wagen gekocht. De bugaboo donkey 5, en die heeft zn geld na 15 maanden (jongste is nu 15maanden) er zeker al op terug verdiend.
Waarom wij toch voor een duo wagen zijn gegaan was omdat ik het idee had dat mensen altijd ongemakkelijk achter wagens lopen met of een loopplankje of zitje of iets wat daarop lijkt. Iedereen die dat wel heeft, prima you do you, maar voor ons was dat hem niet.
3 maanden geleden
Haii! Ik haak even aan: onze kleinste wordt januari geboren, dan is onze eerste 1 jaar en 8 mnd (20mnd)
Voor men die zei: neem een duo wagen, hoe lang hebben jullie die gebruikt? Zeggen jullie met 20mnd nog steeds een duo wagen of is dan zo'n zitje wel prima?
3 maanden geleden
Reactie op Ietjepietje
Haii! Ik haak even aan: onze kleinste wordt januari geboren, dan is onze ee ...
Ik heb een enorm luie donder van 3,5 jaar, dus ik gebruik voor hem de wagen ook nog volop.
Maar ken ook kinderen die met 2,5 echt de wagen niet meer in willen.
20 maanden lijkt mij persoonlijk voorbarig, maar dat is meer dat ik mijn dochter over 4,5 maand niet opeens zonder kinderwagen voor me zie. En die loopt echt wel al fanatiek, maar wat langere afstanden lukt echt nog niet.
3 maanden geleden
Reactie op Ietjepietje
Wij hebben met 26 maanden een buggy gekocht voor onze jongste van 1 jaar en ik miste toch ontzettend een plek voor onze dochter van 26 maanden. Terwijl ze loopt als een kieviet. We hebben alsnog een 2e hands wagen met meerijdplankje gekocht van dubatti. Maar die eerste maanden echt superblij met onze Cybex Gazelle S. Ook omdat je de kinderwagen bak nog redelijk hoog kan zetten en niet zo hoeft te bukken als je net bent bevallen. De oudere kijkt mooi van bovenaf naar de baby.
3 maanden geleden
Wij hebben iets meer dan 2 jaar tussen de kinderen. De oudste van 3,5 zit nog geregeld met lange afstanden in de buggy dan gaat de jongste van 15 maanden in de draagzak werkt voor ons prima. Wilde ook geen duo wagen en nog steeds blij dat we dit niet gedaan hebben. Hebben ook bij de kinderwagen in het begin nog een meerijplankje gehad.
3 maanden geleden
Reactie op Ietjepietje
Bij ons tot 2,5 jaar. Daarna ging een meerijdplankje/loopfiets goed 😁 scheelt ook dat onze Noud een oudere zus heeft en dat die graag met haar ‘mee’ wil lopen/fietsen/rennen etc.
3 maanden geleden
Dankjulliewel allemaal! Ik denk dat we t voorlopig houden op de huidige wagen met draagzak voor de mini en dan met de tijd wel kijken hoe t gaat.
Mits mijn lijf de verdere zwangerschap en bevalling goed doorloopt en het dragen wil lukken, natuurlijk.
Mijn man draagt ook hoor!! Maar we hebben n hond dus ik zal na n poosje toch wel graag zelf met kids en hond de deur uit willen